Inlägg från: MiAmore
|
-
-
Vad BRA! Starkt jobbat! Men visst är vv kanon? Slippa undvara något och ändå gå ner i vikt liksom Jag ska tveklöst gå med i vv igen sedan efter nästa bebis, och då ska jag nå mitt slutmål på 60 kg (ca 9 kg räknat från nuvarande vikt)bumbi 84 skrev 2011-03-27 13:18:51 följande:har samma med vikten gått ner 27 kilo sen förlossningen. men vv online. men jag kan banta efter nästa bäbis
Minns dej från tråden då vi väntade våra -09: or men jag har hunnit med en liten där i mellan .
Ja nu när du säger det känner jag faktiskt igen dig också Då måste ni väl ha rätt tätt mellan barnen om ni redan hunnit med en i mellan och nu försöker på 3:e? -
Ja just det ja, dem är födda samma dag tom!bumbi 84 skrev 2011-03-27 15:00:42 följande:jag har många mer kilo att gå ner. ja det funkar jätte bra man vljer ju själv vad man vill slösa pp på
blir 4:e
ja vi har 22mån mellan 1:an & 2:an sen 18 mån mellan 2:an & 3:an. och har det tagit sig nu blir det 17mån i mellan...
Den minsta är 8mån nu. och hur gammal mellan är vet du då våra är födda på samma dag . -
Det ser ju ut som ett plus iafLövet22 skrev 2011-03-28 12:35:39 följande:Testat idag igen, det kan vara något nu, kurvan är fin men det är nog bara ett "spök" som vanligt Bild finns i min press.
Inga grattis förren jag är säker -
Flakez: Vad härligt!! GRATTIS!! När var det du hade bim? Och hur länge hade ni försökt?
-
Ni har försökt så pass länge ja.. Förstår att du är riktigt gråtfärdig nu då Vi är inne på vårt 9:onde försök nuBejbyBoo skrev 2011-03-28 21:55:45 följande:Jag är på 11 dpo, har vanligtvis 13 dagars lutealfas.
Vi har försökt i nästan precis ett år och har just startat en utredning. För en vecka sedan fick jag Pergotime utskrivet som jag skulle börja med nästa cykel...
Är helt grinfärdig...!! -
FlakeZ: Vad hade du för några symptom några dagar innan du plussade?
Vi 4: Jag vet inte.. Jag tror det går bra.. Har tempat mig vid 05:30 denna veckan pga jobb, och liksom förra veckan när jag tempade mig vid den tiden, har den legat på 36,6 både igår och idag. I helgen när jag tempade mig mellan 06:30-07:30 har den legat på 36,8-36,9. Har inga direkta symptom, vilket är väldigt ovanligt. Brukar ha alla möjliga sorters symptom så här nära bim *ler smått* Det enda är att jag fortfarande känner av "mensvärk" i mellanåt, men bara på förmiddagen och om jag vaknar på natten. Annars inget direkt. Lite småöm i brösten i mellanåt, men inget att prata om direkt egentligen. Småvärker nere någonstans mellan äggstockarna och livmodern typ, och i slidan, i jämna mellanrum. Så visst, jag har en del symptom, men dem är väldigt diffusa -
Just ja, det känns som att jag har väldigt mycket flytningar, men när jag tittar i trosan när jag är på toa är där inte mer än normalt sas
-
ceke skrev 2011-03-29 17:10:01 följande:Det där känner jag igen! Samma här... När är det du har BIM?
Jag har bim på sönd, den 3/4
BejbyBoo skrev 2011-03-29 17:13:42 följande:Jag har mått illa till och från, på ett diffust sätt som jag endast känt som gravid. Sen har jag haft mycket molvärk och ilande värk då och då. Är dessutom löjligt öm om bröstvårtorna, vilket jag aldrig upplevt förut.Låter som mina symptom, bortsett från att jag inte är öm i bröstvårtorna alls. Men visst, nu är jag bara på Bim-5 idag, och du är väl på bim-1 va? Eller när började dina bröstvårtor göra ont?
-
Hormonstinn: Håll gärna två
Fru Höst: Nej men.. Trodde verkligen du var gravid ju?