Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Trassel skrev 2011-03-26 13:41:40 följande:
    Jag la till just den kurvan i FFs gallery om du vill söka?
    Gärna, ska kika
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Trassel skrev 2011-03-26 16:28:27 följande:
    nje, den är från 2008, 25 februari tror jag den cykeln startade...
    Märks att jag inte är så hemma på den sidan, hittar inte. Du kan inte länka den kurvan till mig?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Trassel skrev 2011-03-26 16:40:36 följande:
    www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2008-...
    Nej där kom jag bara in på en sida där jag var tvungen att logga in, och när jag gjorde det kom jag till din antar jag, kallender, men på den var ingen ifyllt, och det gick inte att titta på den som "chart"
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Trassel skrev 2011-03-26 17:22:44 följande:

eller så här kanske funkar också!
    Ja den ser jämn och fin ut Minns du hur dina flytningar var? Jag är på äl+6 idag och har ganska rikliga flytningar vit-genomskinliga tunna typ. Igår hade jag typ som en "tunn äl-flytning"
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Trassel skrev 2011-03-26 17:47:53 följande:
    Njee, det minns jag nog inte riktigt och jag var visst dålig på att fylla i det då ser jag...så dumt! Varför gjorde jag inte det? Men flytningar hade jag och jag vet ju att jag hade senare i graviditeten tunnare genomskinnliga så det kan ha varit något liknande.
    Ja det var ju synd *ler* Ska se sen om jag hittar min egen för den månaden jag blev gravid. Minns ju att jag ett par/några dagar innan jag plussade hade sjukt mkt flytningar, men minns inte hur dem var en knapp vecka efter äl
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Trassel skrev 2011-03-26 17:55:48 följande:
    Däremot så fick jag halsbränna några dagar innan plus, har jag aldrig haft innan heller och det konstiga var att jag hade det även nu denna senaste kurvan. Hade många likheter med min gravidkurva från 08 och den senaste med skillnaden att nu blev det inget. Lite konstigt men men...
    Ok, nej det hade inte jag. Hade "konstigt ont i magen" och väldigt gasig, läste jag i bloggen jag skrivet, några dagar innan där emot.
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    bumbi 84 skrev 2011-03-26 20:30:36 följande:
    Här är min kurva från när jag plussade -09

Ja den ser ju också väldigt jämn o fin ut Vad är det nu "C" betyder? Är det "creamy" eller?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    MiaPia: Ja där syns ju två streck, helt klart Säkert ingen fara med blödningarna, men jag själv hade nog känt mig lugnare om jag pratat med en bm. om det

Här sjönk tempen från 36,9 igår till 36,8 idag. Men, den är fortfarande hög, så ingen fara. Plus, att jag tempade mig kl.07:30 sommartid. Igår tempade jag mig 07:30 vintertid. Så mao tempade jag mig en timme tidigare idag än igår. Hade jag tempat mig 08:30 sommartid, hade tempen förmodligen fortfarande legat på 36,9. Eller vad tror ni? Känner fortfarande mig väldigt "mensig" fram och tillbaka, mest på förmiddagarna dock. Och det känns som att jag har jätte mycket flytningar, men när jag tittar i trosan är där inte speciellt mycket. Får väl se vart detta leder.
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Uss uss uss.... Det känns som att detta faktiskt kan vara "vår" månad.. Anledningen till att detta känns "uss" är att jag haft denna känslan förut, och ja.. Ännu så länge har ju inte min känsla stämt och jag har blivet besviken. Är mao rädd för att bli besviken ännu en gång och FÖRSÖKER tänka att det säkert inte tagit sig denna gången i heller. Men min känsla säger verkligen en annan sak denna månaden.. Kommer säkert bli besviken.

♥Milo 090107♥
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*