Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Nej vad trist fru höst =/ men visst var det så att det jättestarka testet igår var ett äk test? Å det under ett gravtest (som inte var fifflat med!) Var det samma sorts test idag?

• Du och Jag ver2

Nej va trist med alla svaga plus som inte blir nått =( stor kram till er. Här har jag nästan gett upp om att få äl den här månaden, inge ew i sikte och jättesvaga äl test. Dock så har det stuckigt lite i magen idag igen, så kanske, kanske det är på g?? Telgebo - hängde inte med riktigt, blev du gravid trots en massa äl fria månader, eller gjordes det nått åt dig så du blev gravid? Får man nån hjälp för att man har sen äl/ingen äl (å dessutom redan har barn)? Hur länge lär man vänta? Nu talar jag om pergo el nå.

• Du och Jag ver2

Sara, jo, det är ju sant. Nu är ju mina cykler är ju "bara" 32-38 dagar, men knappt nån mens då. Är det vanliga bm man pratar med? Är på dag 20 idag, äl kom på dag 26 sist. Har ätit rr från dag 6 till idag (sista idag) tog det för att bli piggare (haha, jättebra att sluta mu när jag ska börja jobba imorn!!) Det var ju troligtvis den som sköt upp den sist, så äl kommer säkert senare....Lagom till op säkert... Läste häromdagen om krämen, var ju inte "bara"!! Nu har jag glömt när ja skulle använda den med....men man skulle inte äta b6 ihop med den, det tror jag det är i mina folsyretabletter (??). Kan man köpa den på stan el nå? Gissar på att det är försent att beställa nu? (å nu kom jag på att det var dagen efter äl man skulle börja va!?)

• Du och Jag ver2

Nä, sorry Sara! Det stod bör inte användas med " Stora mängder B6. Den mängd B6 som finns i ett multivitamin går bra." Står ju att man kan använda det för att få igång äl med! Har du testat med det?

• Du och Jag ver2

Telgebo, helt ok för mig med!! Kom på att jag ska till min kurator på kvinnokliniken imorn, hon har jobbat på ferten tidigare, så ska prata lite med henne! Känner att jag har varken ork eller tid för att ränna en massa på lasarettet just nu. Så ska testa progr.salvan Sara tipsade om, så får vi se om den kan hjälpa! Satt å funderade idag, 12 dagar efter jag slutade med rr förra månaden kom.äl. Blir det lika denna gången så blir det att försöka få till det dagarna efter op.... Så det blev ju lite dåligt tajmat....hoppas den kommer tidigare!!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*