-
Bra jobbat, MiAmore!!MiAmore skrev 2011-04-04 13:16:06 följande:Mja.. Det tror jag inte, mer om man rasar i vikt. Och det har jag ju inte gjort. Har gått ner ca 4,5 kg på ca 7v. Och det är ju rätt lagom och bra takt för kroppen. Och jag har ju tyvärr fortfarande 8-9 kilos övervikt kvar
-
Usch vilka jobbiga drömmar, Telgebo. När det gäller din bm.. går det att byta om du inte är nöjd?
Ego: Nu har jag nog tempat sista dagen tror jag... Jag ska FÖRSÖKA att inte tempa mer nu... får se hur det går Sa till min man i morse att han kan få gömma termometern åt mig, men han bara skrattade och frågade var jag hade min självdisciplin Nåja.. vi får se hur det går, men tror jag kommer bli nojjig av att fortsätta tempa likväl som jag säkert kan bli det av att sluta göra det! Men jag ska nog mer försöka lita på kroppens andra signaler som mina ömma bröst etc... Jag kan ju ändå inte göra nåt åt hur det kommer att gå med allt nu, mer än att hålla tummarna! -
AnnJan: det va så jag också tänkte
-
Telgebo: Som jag förstått det så kommer du ju att få se bebisen vid KUB:testet, så det är ju alltid nåt i a f. Då kommer de ju att göra ett VUL, så då kommer du ju få se det bra.
Bra att du gick dit, tycker jag. Håller tummarna för att allt går bra nästa vecka! -
Havsklippan: Det kan du t.ex. beställa på testlagret.se. det var ett sånt jag testade med BIM-5 t.ex.. RFSU har också testatidigt, men de verkar va lite sådär kvalitet på vad jag förstått här på forumet.
-
-
Tack Hoppas verkligen att det här går bra också. Vi båda (min man och jag) försöker tänka att jodå, det ska gå bra. Och om det (hemska tanke) inte skulle göra det, så vet vi åtminstone att vi KAN bli gravida... Men usch.. vill inte ens tänka så just nu. Men bara det är ju en positiv nyhet i a f som jag knappt tänkte på för några veckor sen.Kinderägg skrev 2011-04-09 15:31:56 följande:Under min förra graviditet så blödde jag mycket fram till vecka13 ungefär, nu springer hon omkring som ett yrväder och leker med katterna. Det behöver med andra ord inte betyda någonting med blödningar i början. Jag förstår att du är orolig, jag var ett nervvrak tills blödningarna slutatde.
Håller tummarna för att det går bra för dig !! Kram
Kram tillbaka! -
Rosesarered skrev 2011-04-09 15:51:58 följande:ceke: Jag tror också att du kan andas ut så länge du har kvar dina symtom. Håller tummarna!
Hoppas så!
Känner jag måhända igen dig från bröllopstorget?
-
-
Tack så mkt för stöd och solskenshistorier Hoppas innerligt att jag blir en till sån!