Inlägg från: Decembra |Visa alla inlägg
  • Decembra

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Alltså, hur många dagar får man positivt på äl-testerna? Är på tredje dagen nu och det är väldigt starkt fortfarande. Första var ju lika starkt, andra lite starkare och nu var den väldigt stark. Men alla tre är väl positiva? Kan lägga in bild på testen senare idag...

٩(-̮̮̃-̃)۶ Mamma till två gossar, -06 & -08 ٩(-̮̮̃-̃)۶
  • Decembra

Börjar ju nästan bli nervös. Jag har alltid haft en cykel på 28 till max 30 dagar förrut. Oftast 29, mensen kom en dag "sent" än 4 veckor. Klockrent. Förra cykeln var på 32 dagar, denna kommer bli på 40 dagar om jag får äl som imorrn... Ser ju inte ut som en bra trend där om den ska fortsätta krångla.. för att inte tala om vad den gör med mitt humör...

Sen det där med VIP stör jag mig på. Min cykel kommer vara på över en månad och då kan jag inte testa en omgång för att se vad jag tycker, utan måste skaffa den om jag vill veta "hur det slutar" den här gången... Irriterande ju...

• Decembra
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-10 10:54:29 följande:
    Jag hade Äl stegring i 6 dagar och jag blev gravid.
    Jag brukar ja som vanligt 3 dagar ..
    Men jag hade Äl 2 ggr på 1 månad och blev gravid allt är möjligt bara 4 dagar efter mensens avslut kom ägglossningen ..
    Har alltid haft stegring en dag bara, så jag började fundera när det bara fortsätter visa stegring. Men då vet jag att det kan vara så också Blir drygt med äl-tester den här månaden känner jag. Borde vara på bim-3 nu ungefär, istället väntar jag på äl..
  • Decembra

Precis, man borde få bestämma när VIP ska starta

Har jobbdatorn nu (och uuuj vad jag jobbar...), bilderna är hemma. Men de är starkare än den bilden jag la upp här, teststrecken är mörkare än kontrollen. Var så igår och idag också.

• Decembra
    Minnie69 skrev 2011-01-10 13:47:59 följande:
    Tja då är det nog ÄL på G ska du se. Jag har åckså fått så där utdraget med flera dagars stegring. Ska väl iof sig vara vanligare med stigande ålder.. Vet inte hur gammal du är?
    26 är jag Väntar bara på att tempen ska hålla med mig. Lika frustrerande varje morgon när tempen håller sig vid sin linje och testerna visar positivt
    Cizzicilia skrev 2011-01-10 16:11:48 följande:
    Var hos Gyn idag ... Ska starta med att ge mig injektioner för att öka äggets storlek så att chansen för graviditet ökar.. Åååhh håll tummarna för mig nästa cykel!!!
    *håller tummar o tår*
  • Decembra
    9/110/1

Första är från igår, den andra idag.
  • Decembra

Också sen äl här Irriterande, men jag ska väl inte klaga för detta är första gången den är såå sen...
    Äl-testet visade positivt idag igen (4:e dagen), men sträckena var lika starka och inte starkare som igår. Tempen gick ner lite också, så man får väl hoppas äl är som idag och att tempen går upp imorrn då... Nu börjar jag bli trött på att vänta på att äl faktiskt ska ske istället för positiva test dag efter dag...

• Decembra
    Minnie69 skrev 2011-01-11 00:37:26 följande:
    Ok, vissa av oss fnyser åt er definition av sen - En annan är ju glad när man får ägglossning REDAN på dag 40
    Jag ska inte klaga för den är sen, men verkligen inte så sen som dag 40...
  • Decembra
    ceke skrev 2011-01-11 10:53:10 följande:
    Har läst att ÄL ibland faktiskt kan ske innan testetn visar positivt, eller i a f innan de slutar visa positivt. Tydlige speciellt om man är 30+... Så sexa på vet ja
    oh yes, vi har lekt kaniner några dagar. Karln klagar inte, för sexlusten brukar inte ligga på topp som det är Men iom att han vet när mina test visar positivt så "måste" man ju... och nu har de visat pos några dagar
  • Decembra

haha, börjar också känna att nu får det väl vara bra 3 dagar på raken och sen 2 dagar före dess också... Men nej, han klagar inte. När jag flinade lite igår för att hinta om att testet är pos fortfarande utbrast han "VA?! SÄKERT? igen?!" och såg ut som ett barn på julafton... så jag antar att han skulle palla några dagar till. Det är en annan som tycker det är dags för paus på några dar iaf

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*