• ceke

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Minnie69 skrev 2011-01-07 13:40:25 följande:
    * är väl spottings S är väl sticky flytning?

Såg temphöjningen, har kommenterat i 30 +  temptråden
    Ah tackar. Var det så enkelt

Ja, jag såg det Ingen vore gladare än jag om du och Maria har rätt... men jag spottar på tok för mycket för att jag själv ska ha så mkt hopp...
  • ceke

Kinderägg: Ok, fick du nåt annat som hjälpte dig med dina spottings? Hur många dagar innan BIM spottar/spottade du? Skönt att höra att det finns positiva historier angående spottings, dvs att det går att få barn trots fanstygen!

• ceke
    Kinderägg skrev 2011-01-07 15:45:52 följande:
    Jag fick ingenting mot mina spottings mer än barn. Innan första barnet så hade jag spottings i en vecka före mens sen har det miskat efter varje barn och nu är det 2-4 dagar innan mens, oftast bara två.
    Va skönt att det blivit så! Hur många knoddar har du? Och skönt att höra att man kan få barn trots spottings en vecka innan BIM.. hoppas på att mina spottings också minskar i antalet dagar.. som det är nu är de 10-12 dagar innan BIM med en lutealfas på 14 dagar. Suck
  • ceke

Kiinderägg: En fråga till... spottade du även de cyklerna som du blev gravid med dina barn?

• ceke
    in the making skrev 2011-01-08 08:41:51 följande:
    Hmmm...
    funderar lite på fertilityfriend sidan, min testperiod tar snart slut och då får man ju inte ha kvar VIP-applikationerna, är det någon av er som inte har dessa? funderar på om det funkar bra utan dem?
    eller ska man satsa på att köpa till dem? har ju fått erbjudande på VIPpaketet nu..Obestämd
    Det där inlägget hade kunnat komma från mig Har precis samma funderingar!

Kinderägg: Oj, va många juveler Då vet ni vad ni har att göra om dagarna med andra ord!
  • ceke

Och här gjordes ett test idag. För tidigt, jag vet.. men kunde inte låta bli o ville hellre veta nu istället för att gå o hoppas o våndas. Toknegativt var det här. Och så har tempen sjunkit lite igen också.. kan ju ha att göra med att det är tidigare på morgonen än de senaste temperna också.

• ceke
    Decembra skrev 2011-01-11 10:48:10 följande:
    Också sen äl här Irriterande, men jag ska väl inte klaga för detta är första gången den är såå sen...
    Äl-testet visade positivt idag igen (4:e dagen), men sträckena var lika starka och inte starkare som igår. Tempen gick ner lite också, så man får väl hoppas äl är som idag och att tempen går upp imorrn då... Nu börjar jag bli trött på att vänta på att äl faktiskt ska ske istället för positiva test dag efter dag...
    Har läst att ÄL ibland faktiskt kan ske innan testetn visar positivt, eller i a f innan de slutar visa positivt. Tydlige speciellt om man är 30+... Så sexa på vet ja
  • ceke
    Decembra skrev 2011-01-11 11:07:07 följande:
    oh yes, vi har lekt kaniner några dagar. Karln klagar inte, för sexlusten brukar inte ligga på topp som det är Men iom att han vet när mina test visar positivt så "måste" man ju... och nu har de visat pos några dagar
    Hehe Alltid nåt att han inte klagar
  • ceke

Och hehe.. jag har ägglossning enligt skoboken på dag 14 el 15, men inte kan allt va frid och fröjd heller. här är det spottings dag 17-28 istället! SUCk. Haha.. finns det NÅN som är nöjd med sin cykel här inne???

Nu har jag varit på första akupunkturen i a f. Ska bli spännande att se om detta funkar (ska gå flera gånger...).. och så har jag börjat käka extra b6 och nattljusolja (start igår), multivitamin kvinna och tja.. ska komma igång o börja träna igen!

Här ska börja mås bra! Och spottingsen ska väck och ett litet pyre in!

• ceke
    AMC80 skrev 2011-01-11 20:41:09 följande:
    Ska du börja träna? Din chart säger att du tränat jättemkt det senaste... Du är duktig du.

Bor du i närheten av Stlm? Akupunkturen du beskrev blir man ju lite sugen på. Eller heter det något speciellt med kombination av akupunktur och barnmorska?
    Hehe.. japp, brukar va bra på att träna o äta hyfsat.. men senaste halvåret har varit en rejäl svacka när det gäller sånt..

Joo, har börjat med probmenader, snöskottning etc som är lite lågintensivt så ska trappa upp mer och mer tänkte jag med crosstrainern, gym, olika pass, simning etc! Mår som bäst när jag är fysiskt aktiv på fritiden och behöver ta hand om mig själv på olika sätt för att må bra nu... Så in med tränignen igen!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*