BejbyBoo skrev 2010-11-02 21:12:19 följande:
Äh... här gick det åt pipan... Min man kände sig "pressad" och hade ingen som helst lust. Istället började vi bråka och nu sitter vi sura i varsitt rum.
Här har vi inte haft chans på graviditet sedan augusti och han känner sig pressad... J*vla piss.
Å vad jag känner igen mig.
Detta hände oss iaf en gång i månaden också. Min man försökte ändå oftast men det var inte alltid det gick. "Den" ville bara inte samarbeta. Det är ju synd om er båda och jag har tänkt på min knodd i magen, att den inte blen till i nåt vilt, spontant samlag inte. Haha. Snarare tvång och kämpande!
Men du, det är bara att kanske "fejka" att du släppt det... Säg att det kanske är lika bra att vänta till nästa månad och be sen om massage eller nåt. Luras lite. Killar är relativt lättlurade. Sen kommer kanske prestationsångesten ändå när ni är i situationen. Det hände många ggr att jag fick jobba ihjäl mig på alla sätt och vis för att sen "hoppa på" i slutskedet. Alla knep är OK! Kan säga att man måste inte få orgasm för att bli med barn, det är jag levande bevis på!
Lycka till nu!!!