Inlägg från: mallanis |Visa alla inlägg
  • mallanis

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Miapia- Spännande men fick du streck- då är ju ett grattis på sin plats!!! Hoppas på starkare och starkare !  

Flake Z - de månader jag inte hade äl så fick jag mens som vanligt. Man brukar väll säga att  man oftast bara äl lossar 10 gånger på år och att mensen kommer som vanligt!

Melitta- men åhhhhh så segt att bara vänta!!!

Vad säger ni som har tempat har det varit så för er att ni ägglossat ungefär 10 gånger på ett år?

Ego- fick en temdip idag MEN jag har tagit tempen tidigare än vanligt och sovit dåligt i natt....... det är nog det som visar och ingen impdip.... 

• mallanis

Miapia- jasså har du fått falska pluss tidigare brukar du testa tidigt?

FlakeZ - mystiskt....

Hurru ni som har koll på tempning. Går det alls läsa in något i min tempdipp? Då jag tog tempen tidigt (dock lika tidigt som i lördags men då sov jag ordentligt) Jag har ju fått jämnare kurva sen jag började tempa vaginalt men jag ser ju att de temper jag har tagit vid annan tid än min normala temptid har varierat en hel del....

• mallanis

Banzai-  Du har ju långt kvar till BIM då gör det väll inget om du får en dip redan eller är inte det bra heller?
    Brukar du få utslag på äl-testerna i 3 hela dagar?

• mallanis

Flake- hur konstigt som helst jag har inga kvalificerade gissningar men följer med spänning vad du får för svar.
    skit också på de 250 kr du kunde väll åtmindstånde fått en glad gubbe!

• mallanis
    Banzai skrev 2010-09-21 23:10:33 följande:
    Nä det gör nog inget med en dip så här tidigt och nä jag brukar bara ha det i 2 dagar men den här gången hade jag klockrent i 3 dagar men jag hoppas att simmarna orkade ända fram har haft lite hugg i högre delen i dag men det känns nästan som när man har ÄL men inget på ÄL testet så det är bara vänta o se 8dagar till BIM.
    kan det vara så att du släppt mer än ett ägg? Dubbelchans denna månad kanske? ;) eller så är det helt normalt med äl i 3 dagar... Nedräkning till BIM....åhh det är så seeegt !
    Det SKA bli vår tur.........
  • mallanis

Flake- vilken tur du hade att du fick tid, det måste varit skönt att få det konstaterat! Har full förståelse att du är frusterad, det är vi nog alla här... Vi har ju ett mål... och det är inte äl-fria månader ;)

Kinderägg- Japp vet hur det är att vänta, är ju drygt ett år sedan jag blev gravid första gången men har ännu inte lyckats att få behålla... stressad ja det kan man lungt säga...jag är nog mer besatt ;) hahha Kinderägg ska kolla din kurva jag åtmindstånde försöker lära mig men det är lite krångligt ... bra med goda exempel

• mallanis
    Banzai skrev 2010-09-22 19:20:31 följande:
    Något så fruktansvärt segt är det. Ja jag är lite inne på att det är mer än 1 ägg som släppt då jag hade ont på båda sidorna denna månad men vet inte

Jag gillar inte att jag har haft ont mer eller mindre hela dagen i dag och just på höger sida jag börjar nojja mig för X hur vanligt är x och får man väldigt ont ? 
    Vet inte hur vanligt det är men har hört att det gör verkligt ont (men det kanske kan variera som allt annat) Är det högt upp du har ont? eller kan det vara ägget/en ;) som gottar in sig bara...?

Tänkte på din dip tidigare det kan ju varit en bra dip, en impdip! hade också en dip denna månad blir spännande att se om det är positiva dippar vi haft ;)
  • mallanis
    Melitta69 skrev 2010-09-23 13:32:37 följande:
    Ja, den borde höjas nu enligt dom andra kurvorna som man tittat på .
    jag känner mig lite småskum med öma bröst och lite småvärk nere i magen ??
    Tredje dan i rad jag har haft det ..

Hur går det för dig ??
    Men det verkar ju enligt ff att du haft äl och fått ett heldraget streck (eller tittar jag fel? ) Men låg temp de klart men jag tycker också att man ser skilland på innan och efter äl!  Härligt med symptom!

Hur har ni andra det som närmar sig BIM med symptom? Jag ömsom känner molvärk och humöret är ....hmmm ja svängigt kan man säga men det kan ju lika gärna innebära mens... dessutom har jag fått finnar och det brukar komma lagom till mens... =( men men hoppas att min temp inte störtdyker!
  • mallanis
    Fjällräven skrev 2010-09-23 22:08:46 följande:
    Hejhej! Tänkte höra med er som har bättre koll en mig, om ni skulle idas kika på min kurva och säga vad ni tror?
    Försöker få till ett syskon och det var ett tag sen jag tempade, har glömt en massa sen dess!

Funderar på om temp.dippen skulle kunna vara en imp.dip? Eller var det för tidigt? Vore jättesnäll om ni kunde komma med åsiker

www.fertilityfriend.com/home/Fjallraven 

hej, har inte jättekoll men det kom ju på dag 5 så det är väll inte ommöjligt men din kurva är ju ganska hoppig? När har du BIM? Hoppas du får svar jag hade själv en dip på dag 6 och BIM på söndag. Så vi kanske ligger lite lika?
  • mallanis

ja hur har det gått för dem som haft/ska ha BIM i dagarna?
    19/9 En Elva
    23/9 Miapia43
    25/9 JButomlands

Några plus än? Håller tummarna!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*