BejbyBoo skrev 2011-03-31 08:52:07 följande:
Åh, jag ser att det är ert första!! Spännande!
Ja verkligen superspännade! Och om nu nåt skulle gå fel... så är det ett härligt kvitto på att vi funkar i a f.. Men inget ska gå fel... får inte gå fel.. men det är ju så tidigt än och jag vet att runt 20-25 % av alla graviditeter avstannar de första veckorna.. och speciellt om man är över 30 vilket jag är. Men jag tänker att jag nu är gravid och väntar barn, inte ett missfall. Jag kommer nog fortsätta att tempa fram tills BIM, sen ska jag lägga ner det. Tror mest jag skulle bli nojjig av att fortsätta tempandet!
Jag har haft många stunder, speciellt i höstas, då jag trodde denna dag aldrig skulle komma. Allt strul som jag haft med min kropp sen jag slutade med p-ring och innan jag började med den också, för den delen. Om det här nu går vägen kommer jag ju inte få svar på om jag har endometrios, men ärligt så kvittar det just nu
Den utredningen får isf tas upp igen efter min graviditet, om mina smärtor och spottings inte slutar därefter.
Men nu är helt plötsligt denna dag här och vi är överlyckliga. Kan inte fatta... hur ska jag kunna tänka på NÅT annat de närmaste dagarna? Nåja.. den som lever får se vad som händer...