Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

telgebo skrev 2011-03-04 12:27:54 följande:
    det har jag skrivit om flera ggr här.
    Jag har inte varit så aktiv här den sista månaden. Sorry
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-03-04 12:35:44 följande:
    ok men jag har nämnt det mucket denna vecka också mnen nu vet du
    Just nu är jag så inne i mina egna bekymmer om varför jag aldrig tycks bli gravid, så läser inte alltid igenom alla inlägg som skrivets så noga
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-03-04 12:41:34 följande:
    ok förstår. ja du jag satt och funderade på det också varför det aldrig tog sog då det gick på 1 gång med dottern och nu 19 månader.
    Jag borde ha varit mer beredd på att det skulle ta tid för oss. Med sonen tog det 12 månader. Men man hoppas o tror ju ändå att andra gången ska det väl ändå gå lite fortare? Nu vet ju kroppen vad som händer o vad den ska göra. Men icke
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Ceke: Vad skönt att din läkare hört av sig. Måste vara skönt att det börjar röra på sig nu

AnnJan: Vet inte om jag skrivet det innan, men kan upprepa mig isf Vi har försökt i 8 månader nu. Kanske inte så länge jämfört med många andra, men för mig känns det som en hel evighet. Trodde och hoppades att det skulle gå fortare denna gången eftersom att det är andra graviditeten, men icke.

Telgebo: Vad skönt att hon äntligen ringt! Men du fick ingen tid eller?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Kan ju alltid hoppas att tempen sänks för varje kg man går ner också då Men, känner inte mig så hoppfull just nu dock

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag har inte varit på toa på ett par h, men det känns som att mensen kommit nu alt är på väg. Suck Ska FÖRSÖKA att inte vara så PÅ på tillverkningsfronten ett tag nu o satsa på ett vårbarn ist.

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Ja för min del spelar det heller ingen roll när på året bebisen kommer, o vi kommer ju inte sluta försöka. Men jag känner att jag behöver ta det lite lugnt ett tag nu o försöka fokusera på annat även om det är lättare sagt än gjort

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-03-05 15:58:41 följande:
    visst är dom, helt underbara.

idag mår jag illa och jag är väl knäpp, men jag är glad för det (att jag mår illa) att jag känner symtom.
    Förstår att du är glad *ler* Illamående brukar ju vara tecken på att det inte är någon fara med graviditeten
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-03-05 16:34:10 följande:
    hoppas du har rätt
    Det hoppas jag med *ler*

Här har mensen fortfarande inte dykt upp. Känns som att det "kommer något" där nere i jämna mellanrum, men ännu så länge inte ens några färgförändringar på flytningarna. Men hoppas ändå inget ännu. Vet ju inte exakt när jag har bim egentligen, bara att det är någon gång från idag-månd. Så först sent på månd kväll kommer jag börja hoppas igen
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Lövet22 skrev 2011-03-05 16:56:52 följande:
    Mi Amore. Så känner jag också. Jag har mensvärk och det känns som det kommer hela tiden men inget händer. Sen är jag knallröd i ansiktet. Märkligt, varm om kinderna men fryser om fötter och händer. Jag sover med raggsockar Tyst

Ingen mens än, men dagen är inte slut än.
    Jag känner fortfarande mig ganska varm i munnen, det brukar jag vara efter äl. Men den varma känslan brukar försvinna när mensen är på G.
    telgebo skrev 2011-03-05 16:59:40 följande:
    Du såsär som du har det känner jag väl till för jag hade nåt liknande men stod inte ut att vara oviss så jag tog ett test 2 dagar innan
    Det gjorde ju inte jag iheller, så jag testade mig både i torsdags och igår. Båda neg. Inga av dem med morgonurin iofs. Men efter temp sänkningen i torsdags tror jag det var, så vågar jag som sagt inte hoppas något. Inte förens sent på månd kväll om mensen fortfarande inte kommit då
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*