*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Oj vilken dipp jag fick idag.. och därtill plus på ÄL-stickan.. så tror nog tempen kommer gå upp imorrn igen
Kramlo: Skumt.. Din kropp kanske inte riktigt kommit igång än?
Oj vilken dipp jag fick idag.. och därtill plus på ÄL-stickan.. så tror nog tempen kommer gå upp imorrn igen
Kramlo: Skumt.. Din kropp kanske inte riktigt kommit igång än?
Fru Höst: ett tips om du ringer gyn... de verkar inte ha så bra koll på tempande faktiskt... så mitt tips är att du istället för att berätta om din tempkurva bara säger att din mens uteblivit, att du har ont och är orolig för vad som händert. Annars vete 17 om du får nån tid om du vill kolla med VUL om det skulle va nån cysta eller nåt sånt.. och att du ju faktiskt hade positiva test för ett tag sen också ifall det skulle va nåt tidigt missfall som kroppen inte lyckats ta hand om?
Jobbigt att inte veta vad kroppen pysslar med!
Hmm.. ingen stor temphöjning för min del i morse.. men är rätt säker på att ÄL var i natt.. Va superöm (ont) runt äggisarna igårkväll både vid sex och toabesök och nu på morgonen är det ett härligt lugnt i magen så här långt... Så tror att den varit, men det visar sig väl på morgondagens temp
MiAmore: Då är det bara att hålla tummarna
Telgebo: Du låter mycket lugnare till sinnes nu. Måste va skönt ingen höjdare att må illa hela tiden dock och gå ner i vikt.. men det är i a f ett tydligt tecken på att det växer som det ska i magen din!
Och jag är glad för den än så länge fina höjningen i kurvan och lugnet i magen och att spottarna inte kommit än! Har knappt haft nå känningar alls i magen idag, vilket är positivt! Det brände och hade sig igårkväll rätt ordentligt så va rätt säker på att spottingsen skulle dra igång idag, DPO 4... men icke.. till min stora glädje
Ska bli spännande att se vad som händer på spottingsfronten. har fått hem progesteronkräm från harmoni men tänkte faktiskt vänta tills nästa försök (som förhoppningsvis inte behövs) med att prova den. Om inte annat kanske den kan hjälpa bort de tokömma brösten sista veckan innan mensen..
Har i a f fått tid till titthålsoperation i maj (om jag inte redan berättat det) Eller.. har inte fått hem tiden än, men läkaren ringde och vi pratade om hur planen är.. och hennes förslag va titthålsoperation i slutet av maj som en start på en fertilitetsutredning då vi då försökt i ett år. Fick också veta att prolaktin och FSH-värdena va helt normala
Känns såååå fint att det finns en plan! Måste säga att jag är så gudomligt glad att jag träffade på denna läkare! Femte läkaren gillt Det känns faktiskt helt underbart att bli lyssnad på och tagen på allvar med mina spottings och ont vid sex och avföring! Det tillsammans med vårens intågande har lyft mitt humör och allmäntillstånd nå så ofantligt!!! Nu är jag den glada, positiva och energiska Ceke igen!
Trevlig helg allesammans!
Miapia: men åhhh, det är ju två streck ju! vågar mig på ett litet grattis! hoppas allt går bra!!!
här steg tempen rätt mkt idag trots tidsomställning och barnvakt till två morgonpigga små bustjejer som inatt tältat inomhus Min käre man är full av tokiga påhitt
Flake: Även jag ser det svaga svaga strecket, men nog är det där allt! Åh va kul!!! Vågar jag mig på ett tidigt grattis?
FlakeZ: Gu va härligt! Snart ska du se att du kan visa gubben ditt ett digitalt också så även han kan känna sig säkrare!