*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Ceke, UNDERBART!!!! Åh vad kul!!! Grattis!!! Jag har lagt upp dagens test i galleriet också. Ser ut som ditt ungefär!
Ceke, UNDERBART!!!! Åh vad kul!!! Grattis!!! Jag har lagt upp dagens test i galleriet också. Ser ut som ditt ungefär!
Ceke, helt underbart!! När förstår man?! Jadu... Efter fyra dagars testande och bara starkare o starkare plus så börjar det sjunka in. Illamåendet är dessutom en ständig påminnelse. Vad roligt att vi nu får följas åt så tätt!!
Åh, jag ser att det är ert första!! Spännande!
Jag har inte tempat sedan plusset. Känns som ett onödigt orosmoment för min del. Och oro finns det nog av ändå!
Teststrecken är i alla fall jättestarka nu, och illamåendet likaså. Knaprar åksjuketabletter för att hålla det värsta i schack.
Irika, jag började tempa i örat och det var verkligen inte alls bra. Tempara hoppade upp och ner så det var omöjligt att se någon mönster. Sedan tempade jag bara i munnen och det blev betydligt jämnare!
Angående spottings, jag plussade på 11 dpo (har en lutealfas på 13 dagar) och på 13 dpo fick jag en svagt blodblandad flytning och blev genast rädd att mensen var på väg. Men det kom inget! Det är jättevanligt att få en liten blödning, eller till och med som vanlig mensblödning, när mensen skulle vara.
Jag håller tummarna för dig!