Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

ceke skrev 2011-02-05 16:58:18 följande:

Kram på dig och lycka till du med, Mi Amore!

Det är nog ett rätt bra koncept att försöka sluta tänka och köra med reelbundet sex! Inte för att jag tror att man lättare blir gravid då, men för att man kan slappna av mer och därmed mår bättre under tiden..

Ja o kanske är det det jag behöver för att kunna bli gravid
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Hej tjejer! Kikar bara in för att meddela att jag lever Bim någon gång mellan lörd-månd. Har bara dem vanliga symptomen; lite illamående från och till enda sedan äl och lite små ömma bröst i mellanåt (inte så mycket dock). Har en ganska bra "mensvärk" i skrivande stund (började för en timme sedan ca). Om det sedan är en positiv eller negativ "mensvärk" vet jag inte. Försöker att inte känna efter för mycket. Hoppas att allt är bra med er alla o att det blivet några plus sedan jag var här sist (när det nu var?)

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-02-28 18:53:04 följande:
    sedan har en till plussat men det får hon berätta själv.
    Vad roligt! GRATTIS!!

Jag har inte kört med tempning denna månaden. Tempat några få gånger bla bara för att kolla upp om äl verkligen varit. (hade äl i måndags)  I lördags var tempen uppe i 37,0, men sedan sjönk den ner till 36,6 (normal temp) igår. Har dock känt mig varm i munnen precis som jag alltid gör efter äl hela sönd em och idag. Vet dock ej om min "varma känsla" i munnen innebär att min temp gått upp igen, så att dippen igår bara var tillfällig. Har inte så bra koll på vad min temp brukar ligga på vid 05:30 då jag stiger upp nu när jag jobbar morgonpass, så ska inte tempa mig igen förens på fred då jag är ledig o kan tempa mig vid den tid då jag vet vad tempen brukar ligga på
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    ceke skrev 2011-02-28 18:55:01 följande:
    Telgebo: jag tycker också att din kurva ser finfin ut fortfarande.. men den oro du har kan nog inte tas bort av något nån av oss skriver, utan det är väl tyvärr bara tiden som kan. Kram på dig

MiAmore: Får hoppas att mensverken är en positv sak! jag menar,.. det är ju på tok för tidigt för mens

Ego: Min mage är lugnare än vanligt! ???? Min kropp förvånad mig denna omgång. Hoppas den fortsätter att förvåna mig med ett plus i slutändan också.. men det vågar jag nog knappt hoppas på. Är faktiskt även glad bara den beter sig mer som den ska! Proveran jag åt de två senaste cyklerna ställde nog till en hel del som verkar ha gjort det värre.. eller så är det den som ligger bakom att denna cykel än så länge är lugnare än normalt, vad vet jag. Är glad så länge kroppen är med på noterna, inte gör ont i magen hela tiden med hugg etc samt inga spottings!
    Jag har haft mensvärk så här långt innan mens förut tyvärr. Var ett tag sedan nu iofs.
    Håller tummarna för att din mage fortsätter vara lugn o att det är något pos
    telgebo skrev 2011-02-28 19:14:57 följande:
    tack

har lite problem hur jagska göra nu, min klocka damp ner i golvet imorse och funkar inte och jag har ingen klocka eller mobil, hur 17 ska jag veta när kl är 8.00 då?
    Men om du är gravid spelar väl inte det någon roll? Nu behöver du ju inte tempa längre, menar jag?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

I morse 05:30 låg min temp lika högt som den brukar ligga på vid 08. Åh vad jag hoppas att den ska fortsätta hålla sig hög nu!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Grattis till er som plussat!! Här kan man inte låta bli att hoppas lite grand.. Min temp låg på 36,9 i morse vid 05:30, och så högt har den aldrig legat på vid den tiden, det brukar den bara göra när jag tempar mig någon timme senare, vid 08. Förutom detta har jag ont i ligamenten på höger sida, haft det i en vecka nu (hade äl 21/2). Plus att det värker till vid livmodern i jämna mellanrum, och jag mår illa till o från. Detta gjorde jag dock från äl och fram till någon dag innan bim förra månaden också. Har bim någon gång mellan lörd-månd, beroende på hur lång min lutealfas är. Den brukar ligga på 13-14 dagar, men förra månaden var den bara på 12 dagar. Är tempen fortfarande hög på fred kommer jag iaf testa mig då

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jobbigt med spottings, men visst, samtidigt är det ju bra på viset att har man spottings vet man att det inte är lönt att hoppas mer den månaden..

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Kikar bara in lite snabbt för att meddela att tempen fortfarande är ovanligt hög för att vara tagen kl.05:30. Sjunkit m 0,1 grad dock, från 36,9 igår till 36,8 idag. Är spänd o nervös inför morgondagens tempning. Om jag har bim på lörd, som jag tror, bör tempen gå ner till normal temp imorgon el på fred om mensen kommer. Den brukar gå ner 4-1 dag innan mens för mig

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag var beredd på att tempen skulle ha sjunkit ytterligare en grad idag, men ist åkte den upp till 36,9 igen idag! (36,9 i tisd, 36,8 igår, 36,9 idag) Men vet dock att den kan göra en rejäl dykning imorgon så vågar inte hoppas för mkt. Men åh vad jag hoppas ändå!!! Har fortfarande mensvärk o illamående till o fr o rikliga flytningar. Enda skillnaden fr dem andra månaderna är att jag har ovanligt lite känningar i brösten. Kan alltid hoppas att det är nåt pos

♥Milo 090107♥
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*