Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Fru Höst, jag såg ditt test. Ser helt klart positivt ut!!

Jag går till jobbet på lätta steg!! Dagens test visade två tydliga streck! Är helt galet lycklig!!

• BejbyBoo

Ja, mannen min såg även strecken i morse utan problem. När jag dessutom visade honom "instruktionerna" till testet, där det står att strecken inte måste vara lika starka, tror jag att han fattade!
    Istället började oron "Hoppas det får stanna kvar nu".

Längtar redan till imorgon så jag kan ta nytt test. Strecken syntes visserligen i morse, men de var ändå svaga. 

♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • BejbyBoo
    MiAmore skrev 2011-03-29 17:06:56 följande:
    FlakeZ: Vad hade du för några symptom några dagar innan du plussade?
    Jag har mått illa till och från, på ett diffust sätt som jag endast känt som gravid. Sen har jag haft mycket molvärk och ilande värk då och då. Är dessutom löjligt öm om bröstvårtorna, vilket jag aldrig upplevt förut.
  • BejbyBoo
    MiAmore skrev 2011-03-29 17:16:53 följande:

Låter som mina symptom, bortsett från att jag inte är öm i bröstvårtorna alls. Men visst, nu är jag bara på Bim-5 idag, och du är väl på bim-1 va? Eller när började dina bröstvårtor göra ont?

Japp, bim imorgon.
    När... I lördags har jag gjort första anteckningen om det.  
  • BejbyBoo
    ceke skrev 2011-03-29 19:39:45 följande:
    Men va fan.. bara för att jag nyss skrev att det kändes så bra har spottingsarna börjat nu. Blääää
    Usch då... hoppas att det ändå finns en chans.
  • BejbyBoo
    miapia43 skrev 2011-03-30 20:10:26 följande:
    ja det hoppas vi med. men tempen vandrar ju neråt nu så jag tror inte det.
    Lövet22 skrev 2011-03-30 19:37:38 följande:
    MiaPia, hoppas att allt är ok även om du inte såg något, det är ju ganska tidigt. Lycka till Hjärta
    ja det är tidigt. men slemhinan brukar vara lite tjockare då har jag för mig. glömde fråga hur tjock den var. men iorgon blir det blodprov.
    Hoppas att det vänder. Håller tummarna för dig.
  • BejbyBoo
    ceke skrev 2011-03-30 19:33:13 följande:
    Nu är jag rätt att ni kommer utropa: NIDIS.. men det vågar jag själv inte tro på.... MEN.. det är nästan för bra för att va sant, men spottarna verkar ha hållt sig på mattan idag! Helt sanslöst... har bara haft unset till spotting i förmiddags, sen har det inte varit nåt alls! FANTASTISKT! Detta är nåt nytt.. att de börjat och sen slutat igen... Ska bli spännande att följa kommande dagar.

Kan dock säga att det lugna i magen är långt borta nu. Ajajaj vilka hugg och hmmm ihållande hugg som liksom strålar ända ut i ländryggen, jag har haft till och från sedan typ lunchtid. Vad är detta för nytt djävulskap? Eller förhoppningsvis gudagåva... Men ont gör det i a f. Och tokförkyld har jag blivit som genom ett trollslag. Ont i halsen och tung i huvut. suck..

MiAmore: Härligt med tempstegring
    Hehe!! Låter loooovande!
  • BejbyBoo
    Bubblamaj skrev 2011-03-30 13:28:41 följande:
    Själv gjorde tempen ett skutt upp idag så nu går hoppet samma väg. Beställde tester idag, BIM-5
    Härligt!! Kom igen nu, vill se många, fina plus!!!  
  • BejbyBoo

Jag har lagt upp dagens test i mitt galleri, om någon är nyfiken.  
    Har mått otroligt illa idag också. Precis samma känsla som när jag väntade vår dotter. Bara det att då väntade det till v 7-8 innan det slog till. Sedan höll det i sig... länge... Hoppas innerligt att det här illamåendet inte är här för att stanna.

Jag ringde gyn idag som blev jätteglad för vår skull! Och så bokade hon in en tid för tidigt VUL tisdagen den 19 april - snart ju! Känns jättebra! 

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*