*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Fru Höst, jag såg ditt test. Ser helt klart positivt ut!!
Jag går till jobbet på lätta steg!! Dagens test visade två tydliga streck! Är helt galet lycklig!!
Fru Höst, jag såg ditt test. Ser helt klart positivt ut!!
Jag går till jobbet på lätta steg!! Dagens test visade två tydliga streck! Är helt galet lycklig!!
Ja, mannen min såg även strecken i morse utan problem. När jag dessutom visade honom "instruktionerna" till testet, där det står att strecken inte måste vara lika starka, tror jag att han fattade!
Istället började oron "Hoppas det får stanna kvar nu".
Längtar redan till imorgon så jag kan ta nytt test. Strecken syntes visserligen i morse, men de var ändå svaga.
Tack för alla grattis!!
Låter som mina symptom, bortsett från att jag inte är öm i bröstvårtorna alls. Men visst, nu är jag bara på Bim-5 idag, och du är väl på bim-1 va? Eller när började dina bröstvårtor göra ont?
Jag har lagt upp dagens test i mitt galleri, om någon är nyfiken.
Har mått otroligt illa idag också. Precis samma känsla som när jag väntade vår dotter. Bara det att då väntade det till v 7-8 innan det slog till. Sedan höll det i sig... länge... Hoppas innerligt att det här illamåendet inte är här för att stanna.
Jag ringde gyn idag som blev jätteglad för vår skull! Och så bokade hon in en tid för tidigt VUL tisdagen den 19 april - snart ju! Känns jättebra!