ceke skrev 2011-02-28 18:55:01 följande:
Telgebo: jag tycker också att din kurva ser finfin ut fortfarande.. men den oro du har kan nog inte tas bort av något nån av oss skriver, utan det är väl tyvärr bara tiden som kan. Kram på dig
MiAmore: Får hoppas att mensverken är en positv sak! jag menar,.. det är ju på tok för tidigt för mens
Ego: Min mage är lugnare än vanligt! ???? Min kropp förvånad mig denna omgång. Hoppas den fortsätter att förvåna mig med ett plus i slutändan också.. men det vågar jag nog knappt hoppas på. Är faktiskt även glad bara den beter sig mer som den ska! Proveran jag åt de två senaste cyklerna ställde nog till en hel del som verkar ha gjort det värre.. eller så är det den som ligger bakom att denna cykel än så länge är lugnare än normalt, vad vet jag. Är glad så länge kroppen är med på noterna, inte gör ont i magen hela tiden med hugg etc samt inga spottings!
Jag har haft mensvärk så här långt innan mens förut tyvärr.
Var ett tag sedan nu iofs.
Håller tummarna för att din mage fortsätter vara lugn o att det är något pos
telgebo skrev 2011-02-28 19:14:57 följande:
tack
har lite problem hur jagska göra nu, min klocka damp ner i golvet imorse och funkar inte och jag har ingen klocka eller mobil, hur 17 ska jag veta när kl är 8.00 då?
Men om du är gravid spelar väl inte det någon roll? Nu behöver du ju inte tempa längre, menar jag?