• ceke

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Jag ska dit nästa fredag, 11 mars. Hm, ska fråga om de inte kan ta blodprover för att se hormonbalansen jag med.. jag VÄGRAR ta mer provera innan de konstaterat att det behövs...

• ceke

jag vet inte om det är spolning det kallas det jag ska göra. Hon sa att hon skulle spruta in koksalt i livmodern. På så vis så vidgas tydligen livmodern och då kan man med VUL (som jag förstod det) se om det finns någon ficka i livmoderslemhinnan där det kan gömma sig en polyp som i så fall kan ställa till mina spottings. Ingen aning om det är samma undersökning.. Men det känns ju som att om koksalt sprutas in i livmodern, borde den ju även hitta äggledarna. Asch.. ingen idé att grubbla på det. Det visar sig vad som går och inte går att se. Känns bra med en så snabb tid i a f!

Pratade med min kära mormor idag.. hon har tydligen också haft problem med mellanblödningar. För henne försvann de av sig själv tillslut. Hoppas att det blir lika för mig..

• ceke
    AMC80 skrev 2011-03-05 10:58:29 följande:
    Nej fru höst, attan vad trist.

Här gick tempen ned lite idag, fast inte oroväckande låg. Hur som helst så blev jag lite nervös när jag "bara" hade 37.1 så direkt när jag läst resultatet klämde jag på tuttarna för att säkerställa att de fortfarande var ömma, haha. Knäpp man blir va? De var ömma så nu har jag slutat vara nervös. Dessutom har jag fortfarande molvärk i livmodern.
    Hehe, härlig extracheck ju ojoj, jag förstår inte hur ni vågar fortsätta tempa efter plusset! Men inte vet jag.. jag kanske inte heller skulle kunna låta bli..
  • ceke

Och min gick ner enligt "men-plan".. så på tis, ons kommer den nog med säkerhet Och sååå mycket rött som kom igår när jag va på toa och gjorde nr 2 så blir det nog garanterat så!

Jaja, ser fram emot vad som syns på fredag

• ceke

Fru Höst: Var är din kurva? Hittar den inte i charttråden, eller så är jag blind Blir så nyfiken på att kika ju!

• ceke

AnnJan: Det där är nog individuellt. jag är kallare tidigare på morgnarna.. dvs tempen är högre ju senare jag testar.. om jag sovit som vanligt dvs...

• ceke
    Vi 4 skrev 2011-03-08 10:18:30 följande:
    Ceke, trist med nedgång idag! Varför är dina prickar fyrkantiga?
    Hmm.. det är nog för att jag gjort anteckningar om varje dag, tror jag!
  • ceke

Tror förresten att mensen är här. Svårt att avgöra med alla spottings jag haft de senaste dagarna. Men har mensvärk och det gör liksom ont upp i hela magen när jag sätter mig på en stol, så det är ett säkert tecken att den kommer när som om inte annat.

Men, känner mig inge deppig för det. har förstått i flera dagar att det skulle bli så pga nedåtgående temp samt massor med spottings.. Så känns mer som att det är bra att få den överstökad så att jag förhoppningsvis inte har mens på fredag då jag ska till gyn! Det vore som jag förstod det bättre för undersökningen att den är slut då även om vi skulle göra ett försök även om jag fortfarande har mens då...

• ceke

Åh vilka härliga nyheter i tråden Håller tummarna Bumbi och vågar mig på ett grattis också

Här är mensen definitivt här, tror jag i a f. Rätt rikligt och de vanliga menssmärtorna men va fan.. det som kommer ut är inte rött som det brukar utan mer mörkmörkrött-brunt?!?

jaja.. ska bli skönt att bli av med skiten och börja nästa försök snart igen! Och förhoppningsvis inte längre blöda på fredag´då jag ska till gyn igen!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*