*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Grattis Havsklippan !!!
Vad tråkigt med mens Lövfallet Jag är helt övertygad om att detta är månaden med stort D för dig !!
Grattis Havsklippan !!!
Vad tråkigt med mens Lövfallet Jag är helt övertygad om att detta är månaden med stort D för dig !!
Vilket jobbigt läge jag hamnade i helt plötsligt, jag har varit sjuk i två veckor, förkylning med hosta och huvudvärk. Var till läkaren idag som sa att jag hade bihåleinflammation och mycoplasma. Fick två olika sorters penicillin utskrivet, Doxyferm och Teracyklin. Läste just på Fass att man INTE bör ta dom om man är gravid.
Nu vet jag inte alls hur jag ska göra, jag mår verkligen uselt och skulle behöva medicinen men tänk om jag är gravid !?! Som jag har fattat det hela så finns det ingen medicin att ta mot mycoplasma som är ok vid graviditet.
Chansen att jag skulle vara gravid är väl knappast så stor denna gång heller men tänk om !! Hur skulle ni ha gjort ?
Grattis till en liten Alice Telgebo !!
Ett stort GRATTIS fia0 !!
ego: Ligger lågt med tempandet denna månad, har inte en aning om hur jag ligger till och det är SÅÅ jobbigt. Har enormt mycket på jobbet med nytt schema och allmänt kaos och tur är väl kanske det. Ska ta dubbel dos av Pergo nästa månad och i januari ska vi tydligen testa sprutor av någon anledning, jag har ju egen ÄL så jag vet inte varför dom tycker vi ska använda Pergo mm. Funderar på att boka tid för insemination på Andrologmottagningen i Sthlm men det kan bli lite svårt att få ihop det hela med besök dit då det är nästan 20 mil.
Kikar in en liten snabbis. Jag följer er på lite avstånd just nu då jag är inne i en ganska jobbig period, vi har på allvar börjat fundera på om vi ska lägga ner bebisverkstan nämligen. Ska bestämma oss inom en vecka, antingen lägger vi ner helt eller så går vi vidare med sprutor, vet dock inte om jag orkar med det. Vi vill verkligen ha ett till barn men någon gång måste vi ju inse att det kanske inte var meningen att vi skulle få fler barn. *velar och velar och velar*
Jätteskoj att se nya "ansikten" i tråden och äntligen en massa plus. Välkomna alla nya och GRATTIS till er som plussat !!