Vi 4 skrev 2011-07-23 20:36:39 följande:
SaraK83, så jobbigt med två mf/ma på raken, hoppas att det ska gå vägen för er nu. Extra jobbigt med långa cykler så man får vänta länge mellan försöken. Välkommen!
Pektosa, välkommen hit, så roligt att vara nygift och försöka få första barnet. Vårt första barn blev till andra månaden efter vårt giftemål, så hoppas att det går undan för er med
Bengalen, vad bra om mina ord kunde vara lite peppande mitt i det jobbiga! Och så himla bra att du fått tag i en sådan toppenakupunktör som engagerar sig tom på semestern!
Bobofina, så himla trist att det inte blev något nu heller, *kram* men det låter ju lovande att du minns att du hade liknande innan första grav och då gick det ju vägen!
Du och jag, enligt vad jag förstått så är det ju allra allra bäst att implanation sker vid 9 dpo och då kan ju en dipp idag vara en kanon implantationsdipp Före implantationen är det nog svart att få plus med gravtest så vänta lite till
nattfrost, härligt ser ut som att äl kan ha varit, hoppas på höga temperaturer nu
kinderägg, hade du inflammationer i kroppen när de andra barnen blev till? Inflammationer kan väl påverka så att det blir svårare? Eller minns jag fel?
Jag har haft inflammationer ganska länge MEN inte så mysket som nu så det kan definitivt spela roll, förhoppningsvis kan akupunktur hjälpa mig. Innan akupunktur så ska jag dock testa TFT då jag fick ett presentkort på en provomgång när jag fyllde år.