Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Minnie69 skrev 2011-01-05 14:14:46 följande:
    Ja, jag brukar köra på och tempa även vid mindre perfekta omständigheter. En dålig temp är ändå oftast bättre än ingen temp
    hehe, ja det är väl så
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Minnie69 skrev 2011-01-05 14:18:07 följande:
    Själv väntar jag segt på att det ska bli temphöjning. Alla signaler på ägglossningstider har infunnit sig, tapp och flytningar, saliv-mikroskop, monitor och ägglossnings-test ALLT flaggar grönt de senaste dagarna. idag eller imorgon känns det som att det borde bli av. Sitter och väntar på att mannen ska komma hem (och försöker att manipulera min tös så hon förhoppningsvis ska knoppa EM-lur då, så fick vi till det igår ).
    hehe, håller tummarna för er nu då
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Stort GRATTIS till killen! Min son var också stor när han föddes; 4,3kg o 51 cm lång Imorgon blir han 2 år!

Själv har jag Bim imorgon o min temp är fortfarande hög! Åh vad jag hoppas!!!!!!!
    Har fortfarande värkande bröst, ont i magen, svullen mage på morgon o kväll, finnar, värk och "dragningar" vid livmodern i mellanåt.
    Var säker på att min temp skulle vara ner på normal temp idag, för att jag kände mig ganska mensig hela kvällen igår. Men, den är fortfarande hög som sagt! Ska testa mig imorgon om tempen fortfarande är hög då. Håll tummarna är ni snälla!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-06 10:20:58 följande:
    Åh håller tummarna låter lovande Juuu
    Jag vet inte om tempen brukar gå ner samma dag innan mens varje månad? Förra månaden sjönk min temp tror det var 3 el 4 dagar innan mens? Nu är jag en dag från Bim o den är som sagt fortfarande hög?

Är sugen på att testa mig nu men hoppas o vill så mycket att jag är rädd att jag får minus igen (testade ju minus igår) eftersom att det inte blir morgonurin jag testar mig med nu då
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-06 10:29:22 följande:
    Hmm de e ju det ..
    Hur är din tapp ?

Hoppas verkligen du får ett + nu
    Om du testade dig igår vad det med morgon urin då ?
    Nej det var inte morgonurin, o heller inte så längesen jag hade kissat
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-06 10:29:22 följande:
    Hmm de e ju det ..
    Hur är din tapp ?

Hoppas verkligen du får ett + nu
    Om du testade dig igår vad det med morgon urin då ?
    Kände efter precis, o jag når inte den ens med fingerspetsen. Vet inte om det är pos eller neg?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-06 12:41:21 följande:
    Det låter ju lovade ju fan jag vill inte göra dig besviken alls utan jag kännde INTE tappen på BIM dagen och jag var gravid ..
    Mao är det kanske positivt då, om man INTE känner tappen?! Åh jag vill så gärna!!!!!!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Mensen har inte kommit ännu, men tempen är på väg ner och grav testet i morse visade negativt. Har haft en känsla av att mensen är på väg nu i 2-3 dagar, men har hoppats på att det inte behövde betyda något. Är så trött på detta nu. Var jätteledsen och grät massor i morse. På min/vår sons födelsedag o allt. Nu känner jag att jag inte orkar med detta längre. Ska fortsätta med äl-tester och ev. tempningen, men Fl. känner jag att jag måste dra ner på rejält. Orkar inte läsa om alla som plussar (är jätteglad för deras skull men för min egen del är det jättejobbigt), och jag tror att det påverkar mig mer än jag vill erkänna att läsa om allas symptom. Har ju själv märkt att jag kännt mig väldigt stressad över detta med graviditet o syskon nu dem sista veckorna, och jag tror att det är för att jag hänger här inne allt för mycket. Så from. nu o fram tills jag plussat känner jag att jag måste dra ner på Fl rejält. Kommer inte sluta vara här helt så klart, men jag känner att jag måste hålla mig härifrån så mycket jag kan och försöka fokusera på annat ett tag. Lycka till ni andra!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Hej tjejer! Nu har jag lyckats hålla mig härifrån i några dagar iaf. Mensen satte igång i lördags, så det verkar som att jag gått från en lutealfas på 13 dagar till 14. Var som sagt jätteledsen mer eller mindre hela fredagen, men nu känner jag mig positiv o peppad igen. Tänker dock hålla fast vid att jag ska försöka hålla mig härifrån så mycket som möjligt så fort mensen är över, och framför allt så fort äl. varit. Tror att jag blir mindre stressad då. Jag har börjat komma igång med träningen igen, och detta gör det lite lättare att hålla mig sysselsatt så att jag inte hamnar så lätt här framför Fl. Kan ju även hoppas på att det ska göra det lite lättare för mig att bli gravid, hoppas att jag kanske får en starkare äl nu när jag rör på mig mer.

Hur går det här annars? Några plus på graviditets eller äl-test under dem här dagarna jag hållit mig borta?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Decembra: Vi har bara försökt i ett halvår, så vi har inte heller försökt så länge egentligen. Tror att det är därför jag fortfarande har ganska lätt för att gaska upp mig o känna mig positiv o peppad igen efter besvikelsen över minuset. Men, jag märker själv att jag blir väldigt lätt uppstressad av att hänga här mellan äl-bim och att jag blir mer besviken när mensen kommer när jag hängt här för mycket mellan äl-bim än vad jag blir när mensen kommer och jag hållit mig härifrån. Det är precis som om man omedvetet blir peppad till att få en massa symptom eftersom att alla andra här verkar ha det och känner sedan nästan sig LURAD, när mensen kommer. Förstår du hur jag menar? Åtminstone jag blir mer påverkad av andra och av det jag läser än jag många gånger tror o vill erkänna
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*