Inlägg från: miapia43
|
-
-
godmorgon alla! ja för mig blev det inget denna månad heller som vanligt. men det är bara att fortsätta. ha en trevlig dag alla. kram miapia43
-
hej alla! kommer in lite på natten och surrR lite.nu har det hänt tråkigheter. min gubbe har fått jobb utomlands. så man kan ju inte vara så mycke med han nu. som ni förstår om ni ser min kurva. men han är hemmaust nu men åker tillbaka på måndag natt elle r tisdag . jAG hoppas att vi lyckas denna äl. för jag fick + på ääl idag med cb. blev så glad när jga såg glada smilgubben. så håll alla fingrar och tår för min nu. för man vet aldrig när han kommer hem igen. sorry att jag belastar er med mina problem. men jag är så ledsen nu när han alldrig är hemma. kram
miapia43 -
Hej alla! då var man tillbaka igen. har haft en lugn och skön avkoppling. Men jag har tempat och skrivit ner allt i mobilen. Så nu har jag bim den 10 aug. La in det på andra sidan.
Grattis till alla +Du och Jag ver2 skrev 2011-08-02 21:54:09 följande:.. Såg när jag kom in hit igen att Miapia är kvar med. Att det kan vara så himla orätrtvist
Ja jag är kvar jag försvinner inte vännen.
kram miapia43 -
Grattis till förlovningsdagen Du och Jag.
själv så gick min temp upp idag. men jag tänker inte få några förhoppningar. man blir ju så ledsen när det inget är. ha en trvlig lördag alla.
Kram Miapia43 -
jaha då sjönk tempen idag. så då kommer väll tanten imorgon för det småmolar i nedre magen hela tiden.
kram Miapia43 -
tempen gick upp lite idag. men jag har inga förhoppningar då jag fortfarande har molvärk. men än så länge ingen tant röd. trodde jag skulle fått den när jag vaknade. så brukar dt vara. men inte ännu. tycker det rinner hela tiden. springer och kollar hela tiden men inget. hoppas hon håller sig borta.
kram miapia43 -
hej alla så kom då tant röd idag igen. fick lite spottings igår och idag lite mer. men inte mycke. konstigt nog steg tempen idag också. men den sjunker väll imorgon.
ha en trevlig kväll kram miapia43 -
hej alla ville bara önska er en god fortsättning.
sedan ett stort grattis till alla +.
ska försöka komma in lite senare ha en bra dag. -
hej alla jag har inte varit inne på länge. tänkte titta in och se hur många som är kvar.
grattis till alla +
jag har testat förut varje månad men inget +.
idag testade jag och det är ett svagt + tänkte fråga om ni ser det.