-
Man vill gärna tro det, men det är 2, nästan 3 värden som sjönk... Men ja, det är en trevlig tankeDu och Jag ver2 skrev 2011-11-02 22:53:31 följande:Decembra - kollade kurvan nu - kan det ha varit en sjuj-kla impdipp!?
-
Nu vet jag inte vad min temp håller på med. Är på DPO 11, var borta i helgen utan temp dumt nog... men idag då dök tempen långt ner. Så antar att mensen kommer komma... kanske... har blött i 7 dagar också så
-
Ska tillägga att blödningen iaf gett med sig, inte blött sen torsdag kväll/fredag morgon. Men kurvan känns föga uppmuntrande.
-
Kan har varit vadsomhelst den där blödningen, läkaren trodde att mina hormoner var ur spel för det var ingen infektion iaf. Kan ha varit en cysta som sprack, eller hormoner, eller ja nåt annat. Jag satte ut ett pos på äl-testet för det var det starkaste innan det blev svagt igen och tempen steg efteråt så jag antog att jag missade att testa för äl med några timmar... nu vette tusan om jag ens haft äl, om inte mensen kommer inom kort då...
-
Ska inte klaga på min kurva, din var verkligen inte rolig.. Jag får oftast känningar veckan runt äl, hoppas du får utslag snart och temphöjning!Lövet22 skrev 2011-11-06 21:08:52 följande:Inte så här lång. Ja har haft sån äl värk så det har gjort ont att gå i flera dagar Nästan en vecka. Nu har värken släppt men svullnaden är kvar
-
Idag steg tempen 0.2 grader och CB digital visar ej gravid. Är på bim idag, eller iaf bim+1. Med min tur och denna knepiga kurva jag haft, så är det säkert ÄL jag har nu istället och i sånt fall missade vi den totalt. Det jag satt ut som äl på kurvan, det testet var ju näästan positivt men inte helt... oh well...
-
Nej jag blir inte klokare. Om mitt kryss skulle stämma och min temp är hög, är ju chanserna bra för att jag är gravid. Men då borde testen visa något på bim tycker man. Så jag antar att mellanblödningen eller vad det var, satte cykeln ur spel. Har inget val än att vänta ut det och se i efterhand när äl var
Havsklippan: Lika bra att göra lite nyttig underhållning till du vet säkert
Trevlig helg på alla!
-
Tog bort + på äl-testet och det flyttades till dag 30 istället. Så vi tvärmissade äl och får vänta 3 veckor igen Gravtestet var ju neg också, så där finns inget att hoppas på. J*vla skit...
-
Cinderella87: Försök 14 detta...
fia0: Nej, 30-32 dagar brukar det ligga på. Nångång har jag haft 42... -
Behöver man inte vinkla under husets starkaste lampa är det positivt Stort grattis!!0fia skrev 2011-11-14 18:40:22 följande:Tack alla ni! jag tror förstås inte riktigt på det än. Är bara på äl +11 och BIM-5 så mycket kan hända men jag håller tummarna.
-
Stort grattis!in the making skrev 2011-11-20 20:08:16 följande:Tack alla, känns superspännande! nu ska vi bara hålla ihop hela vägen
Det kanske är ett plus-stimm på gång i den här tråden nu, håller tummarna för det!! -
Äntligen ser det ut som att min temp går ner, så då stämmer den nya "äl" som FF satte ut åt mig. Skönt om den kommer snart, så man kan få börja om och göra rätt
Cinderella: Krya på dig!
-
Japp, mensen kom idag, äntligen får jag lov att säga eftersom det ändå inte skulle bli något. Nu hoppas jag att jag slipper ännu en mellanblödning eller en cykel på 42 dagar...
-
pfft, varannan?Lövfallet skrev 2011-11-21 19:14:01 följande:Decembra: Håller tummarna för en bättre nästa månad! Ni får gardera er och ha sex varannan dag i en månad nu
Cinderella87: Krya på dig! -
Finns studierna på distans? För så hade jag kört det Sen vad gäller föräldrapenning osv skyddas ju den om du har en fast tjänst innan du började plugga... så jag hade tagit jobbet och funderat ut studierna efter det.