*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Så här har testerna sett ut. Har tagit 2 per dygn de senaste 2 dagarna för jag kände att jag började få "äl-ont" där nånstans. Är bara att se om tempen stiger imorrn... Är på dag 15 idag.
meh, länk till full bild!
Nej här håller sig tempen låg och testerna negativa. Får önska mig lite mer tålamod i julklapp eller nåt *suck* Förra månaden var mensen en vecka sen, så det kanske är en ny trend som ska starta. I sånt fall ska äl ske först på måndag nästa vecka...
Jag fick ta det test som blev starkast som positivt, skillnaden mellan testet 25/10 och dagarna efter var stora och tempen var schysst och steg nu. Så jag borde ha haft äl i förrgår. Bara för det bråkade vi här hemma då så det blev inte mycket till sexande.
Imorse fick jag en liten blödning, kan ha varit från sexet igår eller nåt, men har aldrig haft det förrut.
Mina förhoppningar denna runda är inte stora när vi lyckades "missa" de 3 dagarna på och före äl... jaja
Va fasen... jag har småblödit i 2 dagar, va fan är det? Fick en lätt blödning igår och tänkte att det kan ju ha varit efter ägglossningen eller sexet natten innan. Men sen kom mer och idag har det fortsatt. Är det en mellanblödning eller vad det kallas, eller är jag tvungen att kolla upp det? *suck* Fått rött kryss nu iaf, alltid nåt även om tempen sjönk idag...
Tempen störtdök idag och jag är inne på dag 3 med blödningar. Är inte lika mycket som mens, men lagomt för att jag får byta 1-2 bindor per dag... Ringde rådgivningen igår och de tyckte jag skulle avvakta och söka vård om det började blöda mer...