Inlägg från: Cizzicilia |Visa alla inlägg
  • Cizzicilia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Hoppar in här lite... nu är cykeln inne på dag 11 och plussar på ägglossningstestet, aldrig varit så tidig innan.. Men jag har ju äggvitekonsistens på mina flytningar började oxå i morse.Så då e det väl bara att sexa på eller vad säger ni ;)

• Cizzicilia
    mallanis skrev 2010-09-28 14:44:52 följande:
    Du har verkligen en upp och ner kurva =) det hade jag också när jag tempade oralt men sen började jag tempa vaginalt ett litet tips =) Kan inte så bra det här med kurvor men  visst kan du ha BIm idag eller i morgon? Hoppas att kurvan håller sig fortsatt hög!
    Vad använder du för temp vaginalt??
  • Cizzicilia
    BejbyBoo skrev 2010-10-12 22:12:58 följande:
    Tjejer, jag behöver er hjälp.
    Jag har haft små, små spottings i tre dagar nu och ikväll började jag få riktig mensvärk. Mycket riktigt så verkar det hela ha kommit igång, äntligen!
    Men skulle ni sätta idag som mensens första dag, även fast det kom lite först nu på kvällen??
    Jag räknar alltid först mensdagen den dagen med rött ordentligt blod. Så jag hade satt dagens dag som första mensdagen...
  • Cizzicilia
    miapia43 skrev 2010-10-24 01:15:39 följande:
    hej alla kära vänner! jag har haft ett trasigt internet. så man blir ju galen fått skriva in allt på papper och sedan inatt överfört det till ff.

ja jag kan ju säga att här har det hänt grejer jag har haft äl hur många dagar som helst. inget fel på testerna jag har tagit med både cb och testlagrets. starka streck och glad gubbe. haft kontakt med båda företagen och skickat bilder. jag är en sensation. fått en del gratis tester och alla visade dom samma. tagit gravtester och dom visade bara svagt så man knappt såg. så dom tror jag inte på. men nu dom sista 2 dagarna har jag fått - på äl testerna. så nu kanske allt blir bra igen.

skickar med min lista på ff så ni får se vad dom skriver.

Ägglossning Detector Ägglossningen: Möjligen kring cykeldag 17 (se avstämning anmärkningar nedan) Coverline: 36.89 Metod: Avancerad Dubbelkontroll: Vissa av dina fertilitet tecken (CM) inte verkar bekräfta den tolkning. Mer ... Tuning / ÅsidosättHjälp  
    Graviditet Monitor Dölj Graviditet Monitor
    Test Datum: 24 okt 2010 Samlag Timing:
    (Se Samlag Timing Analyzer) Cykeldag  O-3O-2O-1OO 1Betyg  Hög Temperaturer över Cover Line: 15 Implantation Tecken: Möjligen trefasiskt dag 29 Mer ... Top Tecken:
    Frekvenser av dina bästa skyltar på graviditet diagram på 15 uppgiftsskyddsombudet:
    Ömma bröst: 12,5%, CM Krämig: 7,2%, trötthet: 6,7%, Illamående: 4,8%, Gassy: 4,6%, täta urinträngningar: 4,1%
    Vad är det här ...
    Graviditetstest Sannolikhet:
    89,6% av positivt graviditetstest redovisas före den 15 uppgiftsskyddsombudet i HPT Gallery. Resultat per Brand
    Vad är det här ...
    Spotting Factor:Nya
    Inga fläckar registreras för den aktuella dagen.
    Vad är det här ... || Sök diagram med Spotting
    Tidig graviditet Tecken:
    87pts
    Vad är det här || Tidig graviditet Tecken Estimator || Dölj Förfallodatum: Om du tänkt här cykeln din förfallodagen skulle vara:
    1 juli, 2011 Sammanfattning: Vi rekommenderar att du väntar åtminstone fram till provtillfället. Testning för tidigt kan lägga onödig stress och ger tvetydiga resultat. Mer ...
    Hjälp

Medlemskap: VIP-medlemskap - 92 dagar kvar.
    Logga ut || Rapport / Gör     ett förslag
    © FertilityFriend.com 1998-2010 - Alla rättigheter reserverade
    Ansvarsfriskrivning och licens || Sekretesspolicy || Gemenskapens stadga
    Användning av denna webbplats utgör godkännande av ansvarsfriskrivningen, licens och politik som anges ovan.
    ja det var lite om mig. kram alla saknat er.
    Hur ha du fått det till svensk version???
  • Cizzicilia

Kul med alla som plussar :D GRATTIS

Jag börjar på hormoner i januari då jag har för små ägg för att bli gravid på egen hand :(
    Både jag och mannen har kontrollerat oss och som det ser ut nu så ska jag gå på hormoner så nu ser jag fram emot nästa år :) Tråkigt att det tar sån tid bara vi längtar ju båda såååå efter barn :D 

Kram på er !!! 

• Cizzicilia
    Kinderägg skrev 2010-12-30 16:11:22 följande:
    Jäkla skitkropp !!   Jag borde vara i ÄL-tider nu men ännu en gång spelar min kropp mig ett spratt. Istället för eggwhite så har jag spottings, rädd för att jag kommer få blöda i tre veckor igen. FY vad jag hatar min kropp, vill bara att den ska fungera !!!
    Man kan få spottings när ägget säpper oxå... ;)
  • Cizzicilia

Hej hej,,
    Har inte varit så aktiv här inne då jag mest tappat hoppet om att bli gravid......
    Men innan nyår så började vi vår utredning.. Svaren att sambon har helt normal spermiekvalité gjorde att vi slappnade av lite Skrattande På måndag blir det min tur, jag har kollat mina ägg 2 ggr och då var de för små Rynkar på näsan Så det blir nog någon sorts hormonbehandling. Men de tar väl prover och sånt först ngn som vet ??

*Ser fram emot måndag och mina nästkommande cyklar Kyss Längtar så efter bebis!!

• Cizzicilia
    MiAmore skrev 2011-01-06 10:25:46 följande:
    Jag vet inte om tempen brukar gå ner samma dag innan mens varje månad? Förra månaden sjönk min temp tror det var 3 el 4 dagar innan mens? Nu är jag en dag från Bim o den är som sagt fortfarande hög?

Är sugen på att testa mig nu men hoppas o vill så mycket att jag är rädd att jag får minus igen (testade ju minus igår) eftersom att det inte blir morgonurin jag testar mig med nu då
    Håller tummarna för dig ;)
    Min temp sjönk denna månaden dagen innan mens och på mensdagen sjönk den ett snäpp till :P
    Dock trodde jag lite att det hade tagit sig då min temp var jämt hög under nästan 14 dagar :S och det hade den aldrig varit tidigare! Men håller tummar o tår för dig ;)
  • Cizzicilia

Var hos Gyn idag ... Ska starta med att ge mig injektioner för att öka äggets storlek så att chansen för graviditet ökar.. Åååhh håll tummarna för mig nästa cykel!!!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*