*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Hej!
Här är en gammal tempare som tänkte börja få knas på kroppen igen!
Ska fixa med en kurva och länk snart....
Tjing!
Hej!
Här är en gammal tempare som tänkte börja få knas på kroppen igen!
Ska fixa med en kurva och länk snart....
Tjing!
Å tjena, proffs vete sjutton! Men det var väldigt intressant då ( slutet -07 början på -08 ) och det lär säkert bli intressant nu.
Minnie, helt sant
2barnsmamma, då gick vi nog om varandra 2007!
Jag tempade ihop med en kompis över årskiftet 07/08, sen blev vi gravida och våra killar är födda med 7 timmars mellanrum, det är lite häftigt!
Känns som om jag har lite mer koll denna tempomgång så vi får se.
Kanske inte vågar satsa fullt ut på bäbis än då det kommer bli en tuff graviditet och jag vet inte riktigt än om jag är riktigt där än mentalt för att våga. Men jag vill ha lite koll på kroppen så att börja med tempen känns bra iallafall!
Hej på er!
Är lite sjuk så jag har bara snabbläst lite...
Angående ÄLtester så tänk på att det kan visa falska stegringar och bästa tiden att mäta
är på förmiddagen för då är LHhormonet som starkast. Helst ska man ju vänta med att kissa ett
par timmar också...
Mycket man ska tänka på...
Flake, kan vara en falsk höjning och den riktiga är på g. Hade en sån där knepig kurva och eggwhite länge sist när jag blev gravid. Håll koll på tempen och flytningarna!
Hej temptjejer!
Håller mej ju lite i bakgrunden eftersom vi inte satsar fullt ut än i verkstan.
Har varit rejält förkyld med febertoppar ända sen mens nu sist så jag har inte
ens lagt in nån kurva. I måndags natt fick jag hög feber igen och fick en läkarti igår och konstaterades
lunginflammation så jag tror jag får satsa på en bättre kurva nästa omgång
Måste säga grattis till plus mallanis!
och vad tråkigt om det är missfall på g ekke!
En fråga dock,
ni som har barn sen tidigare, ett uppkommet fenomen på mej är att varje gång jag har äl och vid mens
så får jag rejäl foglossningsont! Någon annan som känner igen detta? Blev riktigt förvånad i somras när mensen
kickade igång mer normalt och jag helt plötsligt fick foglossning från ingenstans tyckte jag då innan jag förstod sambandet. Men är detta vanligt eller ovanligt?
Jag fick tidigt foglossning vid mina två tidigare graviditeter.
kram tjejer!
2barns mamma, Jag måste bli av med lunginflammationen först innan verkstan startar upp! Det blir tillräckligt med graviditetskomplikationer ändå sen Men jag ska se om jag inte kan börja tempa lite snart ändå och få lite koll. ÄL ska ju numer ge sig tillkänna med två dagars foglossning men jag har inte märkt av det än. Eller så är det en ÄLfri månad.