BF ca 13:e Maj 2011
har BF den 11 maj, får jag vara med här :)
har BF den 11 maj, får jag vara med här :)
jag kommer ha samma BM som jag hade med första, så där blir de nog inget nytt.
Få se vad hon säger, de kan skilja 3 veckor på datum, men jag har inga problem med att vänta till RUL för att veta mer exakt. Ska dit på Måndag nu och träffa henne igen, största kruxet blir att lilltjejen ska med och hon hatar allt som har med läkare och vårdtagningar att göra och det visar hon ganska tydligt haha
Hallå ja, jag har ömmande bröst och idag har jag även värk i magen :o/ Har även rosa flytningar och urinet är oxå rosa *nervös* Skall på inskrivningen imorgon och när jag pratade med dem idag så försökte dem lugna mig med att det kan vara urinvägsinfektion...får ju hoppas att det bara är det.
Någon som haft likande symptom med????
vi är rätt förberedda, har ju precis allt kvar sen dottern och till henne var de ju väldigt neutralt. Bortsett från blå vagn då haha men den är fin så sket i det.
Bor relativt stort men ska flytta till villa i sommar, planerade innan vi ens visste vi var gravida så blir egentligen inga större förändringar. Mer än livet som tvåbarnsförälder och äntligen bli en familj
de med tandköttet har jag gått och bävrat mig för, har väldigt dåliga tänder i övrigt, har alltid haft det sen barn. Och nu när man tog till tandtråden så var de rena syndafloden av blod, använder eltandborste och ska egentligen inte behöva tandtråd sa tandläkaren så särskillt ofta men måste då jag har en glugg fram och täpps den igen blir jag galen