Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Börjar känna mig rund mest över allt vid detta laget, har gått upp drygt 5 kg. Bilden är från idag, v20+4
Blir alltid lite glad när jag går in på denna sidan och ser alla fina bilder :)
Pluppe: Jag har köpt dinosaurdräkten i samma serie som pandan :) Då behöver mitt barn inte vara ensam om att bli utklädd till söta saker i alla fall, skönt att veta att andra också faller för djurdräkterna :)
Jag oroar mig lite över vikten. Mest för att man inte vet var det kommer sluta eller hur lätt eller svårt det kommer vara att bli av med dem kilona sen. Inte för kilona i sig utan för att jag inte vet hur det kommer att se ut och för att jag inte känner att jag har kontroll, och jag är lite av ett kontrollfreak. Kände mig stor redan innan jag blev gravid och att ha gått upp över 7 kg, vilket visserligen räknas som normalt, känns inte helt bra. Jag hade som mål att inte gå upp mer än 10 kg totalt och det kommer skita sig helt. Vill inte väga över 80 kg :'(
Magbild från vecka 32 :)
(Det är verkligen ingen hit att ta bilder inomhus på kvällen utan blixt, allt får en trevlig gul nyans... Det är nog dags för mig att skaffa mig en hårborste också, äger ingen :P)
v. 38 och vågen visar +19 kg
Känner mig stor och klumpig och längtar verkligen efter min bebis nu. Dessutom är jag dödligt uttråkad, har varit hemma i två veckor nu och jag är inte programmerad för att inte ha något att göra. Klättrar på väggarna redan och vem vet hur lång tid det är kvar innan bebisen tänker komma ut :/
Tjockismagen i v 39 :)
Jättecharmig giraff! Tror faktiskt jag ska testa göra en sådan :)