Inlägg från: FrökenB84 |Visa alla inlägg
  • FrökenB84

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Idag, 19+0.
    Måste ta bilden utan blixt, därför det blir så suddigt.

Dagen för plusset.

Satte mig precis och jämförde magbilderna från plusset till idag. Och lägger man bilderna bredvid varandra ser man skillnaden! Och idag är det 19+0! Nästa vecka är vi halvvägs och imorrn är det RUL! Lots of stuff happening! Tjoho!
  • FrökenB84
    BeccaM skrev 2010-11-17 22:38:12 följande:

Försökte lägga upp en bild på min växande mage (vill ju också vara med och visa upp "oss" ;) (, men det gick inte. Men hur stor får bilden vara?  Måste säga att ni har så fina magar allihopa!

Tror bilden får vara 2mb eller nåt... Inte riktigt säker. Kolla där du lägger upp bilden, gränsen för storleken står där.
  • FrökenB84

Nostalgitripp: Vilken söt liten kula! Barn sedan tidigare eller första barnet?

• FrökenB84
    Tiiinaa skrev 2010-11-29 14:59:11 följande:
    Hej fina magar! Nu kommer jag med er här i tråden. Vi var på vårt rul idag och fick nytt BF till 29 april. Vi har haft lite olika datum fram till nu, men nu är det 29 april som gäller. Jag är ju precis på gränsen så jag hänger kvar lite i min gamla majgrupp också, men vill gärna vara med er här med :)
    Välkommen!
    Och vilken fin mage! Och koftan med! :)
  • FrökenB84

Halvvägs idag!
    Nu vänder vi och¨får räkna NERÅT istället för uppåt! :)
    4,5-5 kg upp sen plusset. Känns okej. Hoppas det fortsätter i samma takt och inte tilltar allt för mycket... Lite tråkigt att de övre magmusklerna slappat till sig så (barnmorskan sa att de gör det. Och det gjorde de direkt, även om jag inte har så mycket magmuskler precis) så man ser lite "flubbig" ut även upptill på magen.

• FrökenB84

MichaelaRehn: Vilka söta små fötter och händer! Underbara!

Roligt med gissningarna om kön angående magen.  Och att alla gissat på samma!
    Lägger in två bilder från nu på morgonen (21+0) och ser om det blir några gissningar. Feel free. ;)

• FrökenB84

You are loved: Har inte heller några problem att sova. Känner av pyret men inte så att det stör. Kommer några buffar ibland men det är bara trevligt än så länge.

Pluppe; Vilka fina bilder och vilken söt mage!

Joanna: Klänningen var ju skittuff! Med lite pepp kanske du kan stråla ordentligt på festen för klänningen var görläcker, bara personen i den som inte trodde/kände sig snygg i den ;)

• FrökenB84

Veckans bild för mig (mitt i flyttkaos, praktik och julstök)
    V 23+1 tagen nu på morgonen. Börjar se ut som en liten men riktig gravidkula så snart syns det t.om i landstingets tält till arbetskläder ;)

• FrökenB84

Long time no see!
    Bor numer ute i skogen med en inte allt för snabb uppkoppling så det blir bara att titta in här lite emellanåt, men jag tycker det är lika härligt varje gång att se allas magar och kläder och sängar och vimplar! :)

Tänkte att man får skicka med några bilder nu när man ändå är här. 

Julafton v 23+3
  • FrökenB84

Cna: Ser att vi har samma födelsedag, bara olika år.  Bra datum, eller hur? (oftast fint vårväder) Flört Kul anekdot bara...

• FrökenB84

Vilka fina magar!
    Tycker vi har lite lika magar Amariea. Eller vad säger du?
    Och vilken "knappnavel" Joanna! Ser så tufft ut tycker jag :)

Här är senaste magbilderna (37+5)

V 37+
  • FrökenB84

Förra inlägget blev helt knas... nåja. här kommer bilden på den verkliga platsen Pyret tar. Skrattande
    Förlåt att bilderna blir så stora. Funkar inte att krympa dem idag.... knasigt.

• FrökenB84

Patetiskanka: jodå, Abbe gör samma sak när han sover. Verkar som han drömmer för han sover liksom fortfarande trots skriket. Men man blir ju helt livrädd när man vaknar till ett sånt skrik, särskilt första gångerna.

Idag har vi döpt Albert! Han var som vanligt en glad liten skit och stack konstant ut tårna genom de små hålen i hans virkade dopklänning. Måste varit väldigt obekvämt men otroligt sött! Nu är vi dock allihop helt slut efter allt planerande, matlagande och fixande. Men roligt var det! Och gott! Och uppskattat! Och alldeles, alldeles.... underbart ;)

• FrökenB84

Oops. Skrev i fel tråd. Sorry. Dumma iphone och klumpedunsfingrar...

• FrökenB84

Absolut Liseberg till jul!
    Någon som vet hur man gör (om man nu kan överhuvudtaget) för att lägga upp bilder från iphone här på FL?

• FrökenB84

Yal: där är du ju! Har saknat dig! Hur är allt? Nån träff på G snart som man kan hänga på? ;) Hör av dig vetja!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.