Inlägg från: Nessima |Visa alla inlägg
  • Nessima

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Angeliitaa skrev 2010-10-18 21:11:57 följande:
    Vecka 14 idag och första ultraljudet gick inte enligt förväntan.
    Bebisen var död men har inte velat lämna min kropp.

R.I.P min lilla ängel.

Var glada och tacksamma för era friska små mirakel.
    Tyvärr fick inte mitt leva länge Gråter
    Gud vad hemskt... Många kramar!
  • Nessima
    Pluppe E skrev 2010-10-20 12:54:15 följande:
    Det händer verkligen massor på en vecka!

Är i v.16, här kommer bilder :)

Vilken söt mage du har! Ser ut att sitta ganska högt
  • Nessima
    Jempa10 skrev 2010-10-21 18:54:44 följande:

V 14 (13+0) tror ni jag klarar av att gömma magen under kläder i minst tre veckor till?!?
    Sålänge du inte tar på dig en jättetajt tröja tror jag inte att någon kommer att våga fråga i vart fall. Misstänka gör de kanske, men det ska rätt mycket till innan någon vågar fråga med tanke på hur pinsamt det skulle vara om du inte var gravid. Förstår att din sambo vill vara med när ni ska berätta för folk, men vilken mupp (ganska vänligt menat, men hade det varit min sambo hade jag varit sur) att resa bort precis nu då!

Skulle det komma ut på grund av att magen börjar synas så är det ju knappast ditt fel, det är inte direkt lämpligt att snöra in sig med korsett när man är gravid ;) 
  • Nessima

Vecka 17 :) Det känns som att min mage ser ut att sitta lägre än vad många andra magar här i bildforumet gör. Kanske bara så att jag har kortare överkropp så att allt blir lite hopmosat :P

Har även tänkt på att det är rätt skönt att jag redan har bristningar över hela kroppen sen tonåren, då kanske det inte känns så hemskt om det hamnar några på magen efter detta :) Dessutom syns det inte jättemycket att jag har bristningar över hela höfterna och ryggslutet, på bild ser jag dem enbart om jag tittar efter dem (kanske iofs för att jag inte kan släppa magen med blicken ^^)
  • Nessima
    Loppan31 skrev 2010-10-29 15:29:32 följande:
    Näe det gjorde hon inte.
    Jag frågade om könet å sa hon va har du inte sett det?? näe sa jag hahaa så hon zoomade in och där såg man en liten snopp hahaah
    jag blev bakflyttad 5dagar så idag är jag 17+1 alltså vecka 18
    så kul att se, nu känner både jag och sambon sparkar varje dag så mysigt:)
    Kan sparkarna redan kännas utanpå magen?! Min BM sa till oss att det kunde dröja till v30 eller något sådant innan man kunde göra det. Kanske varierar väldigt mellan person och person. Hoppas att det inte kommer dröja riktigt så länge :/
  • Nessima

Rätt stor skillnad på v 18 och v 6 :) Saknar att kunna ligga och sova på mage utan att det är obehagligt...
  • Nessima
    minya skrev 2010-10-30 19:01:47 följande:
    Fick bebis förtidigt denna kom redan idag  <3 
    Lilla tösen namnlös helt utslagen 

Vilken liten goseråtta!! Katter är så underbara djur <3
  • Nessima
    Jempa10 skrev 2010-10-31 13:23:59 följande:

V 15 (14+3) idag.... (ni får bortse från mina osexiga långkalsonger... hahaha) Tycker inte det är någon skillnad från förra bilden jag lade ut (13+0) men magen börjar kännas mer som en "gravidmage".... Skrattande fast jag har ju aldrig haft någon förr så det är mer som jag antar! Hihihi....
    Din mage ser definitivt gravid ut!

Angående långkalsonger så har jag faktiskt aldrig fattat vad som är så osexigt med det, det borde ju vara motsvarande leggings? Tajta mjukisbrallor. Min sambo säger att han dör en smula varje gång han ser mig i långkallingar så det verkar ju vara traumatiskt...
  • Nessima

Magen är inte så mycket att skryta med när man ligger på rygg. Tar man en bild innan man har hunnit kissa på morgonen när man ligger på rygg så är "kulan" mer än dubbelt så stor dock :P
  • Nessima

Bebisen för lite mer än två veckor sedan. Tydligen är det skönt att ligga på nacken med benen i vädret.

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.