Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Vilken fin Agnes!! (och fint namn!!)

• Emmelinan

Sa SOOOOTA sma bebisar och syskon!!! {#emotions_dlg.flower} Har har man missat en massa goa bilder!!

Har ar var lilla Louisa 1 dag gammal (fodd 13/4). Hjärta

• Emmelinan
    Adrastina skrev 2011-04-19 14:33:10 följande:
    Ah sicka sötisar! Louisa hade vi som namnförslag under en tid till vår lilla Meja.
    Vi gillar nog samma sorts namn! Tycker Meja ar SAAA fint!!! Min hund heter Maja!
  • Emmelinan
    MimmiL skrev 2011-04-20 19:09:26 följande:
    NI är så fina i era magar! Jag kan verkligen inte fatta att jag också hade en sån för bara dryga tre veckor sen!
    Jag haller med! Louisa fyller en vecka idag! Hjärta

Har tjutigt lite over min tomt ekande mage, det erkanner jag... vilket inte gar hand i hand med den lycka jag kanner over att ha dottra min pa utsidan. Men jag saknar buffarna i magen och tycker det ar sorgligt att tanka pa den tomhet som lamnats kvar i min mage...

Nar jag dessutom tittar pa den och inser att den sackat ihop som ett punkterat dack, gor ju inte saken battre precis...
  • Emmelinan
    Quiet thoughts skrev 2011-04-21 17:58:03 följande:
    Lykke föddes imorse, 09.13 finsk tid. Vikt 3750 gr, längd vet jag ej än. Funkar ej att ladda in bilder men länkar till bloggen så ser ni bambinidolce.blogg.se
    Grattis!! Vad SOT! Hon ar verkligen lik bade Lova och Alvin! {#emotions_dlg.flower}
  • Emmelinan
    Tiiinaa skrev 2011-05-02 15:33:26 följande:
    Vår lilla Julian 6 dagar gammal idag!! Hjärta

Men sikken goding!! Han ser verkligen UT som en Julian!! Han gjorde kanske sa ni tankte om innan han tittade ut eftersom han visste sjalv vad han tyckte han skulle heta!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.