Inlägg från: EricaN81 |Visa alla inlägg
  • EricaN81

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Vilka härliga magar ni andra fått redan...på mig syns ingenting än...men den känns när jag ligger på rygg...=) Har ju som sagt var ganska mycket isolering runt bebisen...=) Så det dröjer nog tyvärr innan det syns här...=/

• EricaN81

Alla har så härliga bilder!  Väntar otåligt på att min mage också ska växa lite så jag kan komma med en bild..=)

• EricaN81

Är det felr än jag som inte tycker attd et syns något än? Är ju ganska rund om magen redan innan så....tror jag sista dagarna börjar känna av bebis allt mer...häftig känsla!Vecka 17 nu..

• EricaN81

Alla har så fina stora magar redan.....fotade min i morse för att se om det syns o det symtes en luiten liten bebismage tyckte jag nog....men blev inga bra kort..=/ Har iaf vart på RUL så det finns iaf en liten krabat där inne...=) Enligt andra så syns det på mig men jag har lite svårt att se det själv....=)

• EricaN81

Har ej skrivit här på ett tag men är ofta inne och kikar...Underbara bebismagar och bebisbilder! Ska nog börja ta några magbilder själv oxå..=) För nu tycker till och med jag att det syns på mig....vecka 29 nu..=)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.