Inlägg från: Matillin |Visa alla inlägg
  • Matillin

Vad väljer ni killar, naturliga eller silikon bröst?

Jag tror också det är en åldersfråga
    Omogna killar på 18 år tenderar nog att mer ofta gilla stora silikontuttar och 1.70 tjejer som väger 45 kilo

Jag svarar för min man och han föredrar naturliga.

• Matillin

För övrigt har jag inte fått intrycket att män gillar silikontuttar mer, dvs killar över 20

• Matillin
    TjockKatt skrev 2010-08-30 23:14:20 följande:
    Fast det är ju stor skillnad på att se på någon random tjej, och att se någon man är förälskad i. Tycker man om personen så spelar det mindre roll om brösten är för små/stora/hängiga osv. Men ska man se en tjej rent estetiskt och... ehh... ja. Då är det en annan sak. Det är iallafall vad jag tror. Ungefär likadant som vi tjejer tänker, visst är det kul att se på vältränade killar i filmer, men skulle alla kräva att deras pojkvänner såg ut så, så skulle det inte bli många barn gjorda.

Precis vad jag tänkte skriva.
    Det är skillnad att titta på någon i en tidning mot att titta på sin pojkvän/kflickvän.
    Slitz skulle ju knappast sälja några tidningar om tidningen bestod av äkta 30 åringar som fött 2 barn
    Samhället är ju dessutom rätt ungdomsfixerat, helst ska man se ut som 18 i kroppen tills man är 40.
    Men verkligheten ser ju sällan ut så.
    Dom flesta som har kroppar eller bröst som en 18 åring är dom som inte fött barn, men det gör ju dom flesta av kvinnora, föder barn alltså
    Inte många män ser ut som brad pitt heller eller har tvättbrädemagar och pumpade armar.
    Det är roligt att fantisera om men få kräver att ens partner ska se ut som "hollywood".

Svar på tråden Vad väljer ni killar, naturliga eller silikon bröst?