• Styvmamma88

Vad väljer ni killar, naturliga eller silikon bröst?

Ja, vad väljer ni, vi kvinnor har ju fått intrycket att ni killar vill ha dom "perfekta" brösten, alltså bröst som en kirurg har fixat till. Men så har jag pratat med en del killar om detta och det verkar nästan som fler hellre vill ha naturliga. Så jag gör en omröstning
    Kommentera gärna om varför ni röstade som ni gjorde.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-30 21:37
    Nu såg jag dock att det var en tråd om vad folk föredrog. Men rösta gärna iaf

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad väljer ni killar, naturliga eller silikon bröst?
  • La Lola

Har vi kvinnor fått det intrycket?! Foten i munnen
    Jag har aldrig haft en kille som föredragit tillfixade tuttar.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Styvmamma88
    La Lola skrev 2010-08-30 21:29:24 följande:
    Har vi kvinnor fått det intrycket?! Foten i munnen
    Jag har aldrig haft en kille som föredragit tillfixade tuttar.
    Inte killar jag har vart tillsammans med men annars så har jag fått för mig att killar vill ha sillisar :-P
  • La Lola
    Styvmamma88 skrev 2010-08-30 21:34:56 följande:
    Inte killar jag har vart tillsammans med men annars så har jag fått för mig att killar vill ha sillisar :-P
    Det är nog en åldersfråga isf.
    Unga killar har nog sett alldeles för många retusherade bilder samt OP:ade Slitz-tjejer.....
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Matillin

Jag tror också det är en åldersfråga
    Omogna killar på 18 år tenderar nog att mer ofta gilla stora silikontuttar och 1.70 tjejer som väger 45 kilo

Jag svarar för min man och han föredrar naturliga.

• Matillin

För övrigt har jag inte fått intrycket att män gillar silikontuttar mer, dvs killar över 20

• Styvmamma88
    Matillin skrev 2010-08-30 21:51:20 följande:
    För övrigt har jag inte fått intrycket att män gillar silikontuttar mer, dvs killar över 20
    Då har jag nog sett för mycket från media :-P
    Verkar ju nu som killar föredrar äkta vara men något måste det ju vara med silikon eftersom dom flesta i porrindustrin har det och det säljer så bra.
  • TjockKatt
    Styvmamma88 skrev 2010-08-30 23:06:28 följande:
    Då har jag nog sett för mycket från media :-P
    Verkar ju nu som killar föredrar äkta vara men något måste det ju vara med silikon eftersom dom flesta i porrindustrin har det och det säljer så bra.
    Fast det är ju stor skillnad på att se på någon random tjej, och att se någon man är förälskad i. Tycker man om personen så spelar det mindre roll om brösten är för små/stora/hängiga osv. Men ska man se en tjej rent estetiskt och... ehh... ja. Då är det en annan sak. Det är iallafall vad jag tror. Ungefär likadant som vi tjejer tänker, visst är det kul att se på vältränade killar i filmer, men skulle alla kräva att deras pojkvänner såg ut så, så skulle det inte bli många barn gjorda.
  • Fruktisar

nu är jag en tjej men är bi så svarar ändå:

jag föredrar silikonbröst i porrklipp och på bilder, men INTE i verkligheten. De sillisa jag tafsat på är så hårda o onaturliga, visst de SER fina ut men känns så fejk och jag blir inte alls lika kåt som jag blir av naturliga bröst (irl alltså)

• lykantrophona

Jag är tjej, men jag tycker inte om silikonbröst. Visst står jag väl ut med dem, men jag tycker de kan se ut som ballonger eller något. Bröst ska vara mjuka.

• Reglementet

Man kan ha bröst som en kirug har fixat till, utan att ha silikon i brösten.

*Kommersiellt budskap*
  • Matillin
    TjockKatt skrev 2010-08-30 23:14:20 följande:
    Fast det är ju stor skillnad på att se på någon random tjej, och att se någon man är förälskad i. Tycker man om personen så spelar det mindre roll om brösten är för små/stora/hängiga osv. Men ska man se en tjej rent estetiskt och... ehh... ja. Då är det en annan sak. Det är iallafall vad jag tror. Ungefär likadant som vi tjejer tänker, visst är det kul att se på vältränade killar i filmer, men skulle alla kräva att deras pojkvänner såg ut så, så skulle det inte bli många barn gjorda.

Precis vad jag tänkte skriva.
    Det är skillnad att titta på någon i en tidning mot att titta på sin pojkvän/kflickvän.
    Slitz skulle ju knappast sälja några tidningar om tidningen bestod av äkta 30 åringar som fött 2 barn
    Samhället är ju dessutom rätt ungdomsfixerat, helst ska man se ut som 18 i kroppen tills man är 40.
    Men verkligheten ser ju sällan ut så.
    Dom flesta som har kroppar eller bröst som en 18 åring är dom som inte fött barn, men det gör ju dom flesta av kvinnora, föder barn alltså
    Inte många män ser ut som brad pitt heller eller har tvättbrädemagar och pumpade armar.
    Det är roligt att fantisera om men få kräver att ens partner ska se ut som "hollywood".

• Styvmamma88
    Bellss skrev 2010-09-01 00:00:46 följande:
    Kul att se en till styvmamma född -88 Skrattande
    Hej Japp, styvmamma till en liten 5årig flicka Du då?
  • Alisa

Jag tror att min sambo väljer de tuttar som sitter på den han älskar. Alltså mina. Oavsett om de är naturella eller silikon. Tror jag, jag får återkomma 

Svar på tråden Vad väljer ni killar, naturliga eller silikon bröst?