white trash mia skrev 2010-08-25 21:45:12 följande:
Här skriver hon tydligt och klart att hon torkar sig torr EFTER sköljning. Alltså hon sköljer bort bajs och sen torkar torrt. Då gör hon av med mindre papper än om hon torkar bort själva bajset med papper. Hänger du med?
Obs! Jag gör inte på det sättet (torkar bort allt med torrt papper, sen tvättar jag med blött papper och ofta våtservetter).
Ah, sorry, jag läste fel.
white trash mia skrev 2010-08-25 21:46:45 följande:
Då ber jag om ursäkt och lovar att i fortsättningen hålla mig allvarlig i en så här seriös tråd om ett väldigt viktigt ämne.
Skämta för all del, men det är bra om det framgår att du skämtar.
white trash mia skrev 2010-08-25 21:50:07 följande:
Nej, var väldigt vad det här med rumptvätt är komplicerat för vissa. HUR kan man tvätta sig i rumpan?! De som säger att de sparar papper kanske inte sköljer av sig i badkaret så att det kommer bajs där. De kanske har duschslang vid toaletten, vilket många har. Ja, det finns många möjligheter till rumptvätt. Komplicerad fråga det här. Hoppas ni slipper bajs i badkaret alla här i tråden!
Det finns fler nyanser än "komplicerat" och "självklart". Jag kan absolut tänka mig många sätt att rengöra sig efter att man har bajsat, men jag är ingen tankeläsare och vet därför inte automatiskt hur ni "sköljare" går till väga, innan ni berättar (som du har gjort i ett inlägg tidigare i tråden). Jag försöker att inte förutsätta något utan ger respons på det ni berättar. Så om jag får höra att man sparar papper på att skölja sig så undrar jag då hur man gör.