Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.
Ts -föreslår du lämnar skottkärran hemma i forts och nöjer dig med en lite shopping-bag eller en dramaten.
Ts -föreslår du lämnar skottkärran hemma i forts och nöjer dig med en lite shopping-bag eller en dramaten.
Tycker storyn här får speedas upp lite Ts ..det går för långsamt.
ts en skottkärra är inte särskilt dyr....och definitivt inte stöldbegärlig.
Ts -varför tar du med en skottkärra in i en matbutik?
Undrar om det är Ok lasta varor direkt i en egen skottkärra i matbutiken som inte har självscanning? Mna skal väl använda butikens egan korgar eller kundvagnar?
Jag tror butiken är missnöjda med Ts som kund pga skottkärran och att de undrar om hon tänker smuggla ut ngt UNDER den.....fastklistrat. Som då inte syns i speglarna vid kassan.
borde inte vara särskilt pratikst vingla runt med en skottkärra i en matbutik.
1) de är ostadiga gå med.
2) har stor svängradie-hur gör Ts för att runda hyllorna snyggt?
3) verkar svårt balansera ägg i en skottkärra, de borde ju åka fram ch tillbaka ...inte så bra.
nej jag tycker Ts skall skaffa sig en dramaten.
skulle ngn ärligt och seriöst kunna förklara om Ts möjligtvis är släkt med Lars Von trier? känns om hon har samma typ av humor, torra korta konstaterande absurda små storys... Konst i ett speciellt format. Ni har ju tom skapat en fan-sida på Fb. Det är stort.
Ts-varför köper du inte en vanlig barnvagn, tar bort själva korgen och använder underredet och ställer en stor låda där ist? rymmer mer än en skottkärra och lämpar sig bättre för att gå runt i en affär med.
Tycker din skottkärre-lösning verkar oerhört opraktiskt. En barnvagn är mkt lättare köra och styra och rymmer mer matvaror dessutom.
Jag har också ett barn men storhandlar ändå lätt med en sulky MED BARNET i.... jag behöver aldrig en hel skottkärra åtgången....
Man kan ju också undra varför du inte storhandlar med cykel plus en cykelkärra? Smartare lösning....eller samåker bil med ngn god vän till en större butik med lägre priser än en närbutik.
Du verkar inte direkt tänka logiskt/praktiskt...