Inlägg från: HSB Lund |Visa alla inlägg
  • HSB Lund

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Tack för dagens skratt!

Jävlas du med mig, så mosar jag dig.
  • HSB Lund

Det känns även litet förvirrat att tro att man kan kräva att få ha sin skottkärra inne i en matbutik, medan man själv går och köper reservdelar. Att laga kärran hade gått alldeles utmärkt även utanför själva butiken, även om det säkert varit en munter uppsyn för förbipasserande även där.

• HSB Lund
    dogmobile skrev 2010-08-14 00:53:28 följande:
    Varför i bövelen vägrar du svara ordentligt när folk här frågar hur händelsen egentligen gick till, du bara repeterar samma mening om och om igen med olika formuleringar.

Gick du runt i butiken och tittade runt lite gick till kassan betalade och när du var påväg ut från portarna så kom något butiksbiträde fram och sa att "Du är inte längre välkomen här" bara? Inget mer?! Och du ifrågasatte inte ens när dom sa att det är för att du "handlar för lite"???

kan du förklara mer detaljerat vad som hände från att du gick in i affären tills att du gick ut, vad du gjorde, hur du gjorde, vad du sa och vad dom sa... Så att man får en klarhet i saker o ting eller varför i hela friden startade du tråden om du inte vill svara på folks frågor?!
    Du kanske skulle orka att läsa igenom tråden istället, så hade du fått svar på allt det där. 
  • HSB Lund
    Tomte
  • HSB Lund
    ANOF skrev 2010-08-14 06:50:10 följande:
    Jag förstår inte vad det har med den här tråden att göra. Jag har läst juridik på universitetsnivå, spm flera här inne känner till, och jag är därför väldigt insatt i juridik.
    JÖKEN eller? Flört
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.