Inlägg från: Skogsflickan |Visa alla inlägg
  • Skogsflickan

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag tvivlar starkt på TS ord i denna och övriga trådar...men men, jag hade skitit i om hon så kom in i en traktor i affären och ska handla (hade mer tyckt synd om personen) MEN den jag tycker mest synd om (om tråden är sann) så är det hennes barn som får lida och skämmas för sin egendomliga mor...

• Skogsflickan
    Anton Chigurh skrev 2010-08-13 23:25:05 följande:
    Nu får du fan ge dig, du vet väl för helvete att dom flesta traktorerna saknar avgasrening idag. Köra in med en dylik pjäs på Konsum..........jösses amalia, säger jag bara.
    men va fan alla kunder o personal får väl ha andningsmask på sig så är problemet löst!
  • Skogsflickan
    linjes skrev 2010-08-13 23:41:34 följande:
    Tråden är sann o ts har nog inga barn........
    Enligt hennes krypin så har hon barn men det kanske är som med allt annat lite skoj för att röra om i grytan för folk på fl är kända på att brusa upp o peka med pekpinnar om det minsta som inte platsar i deras värld..
  • Skogsflickan
    MorgonMonstret skrev 2010-08-14 00:34:08 följande:
    Jag kan bara hålla med. Det är intressant att jämföra vissa inlägg av TS tex i den här tråden med tex de här inläggen:
    #246 i www.familjeliv.se/Forum-5-213/m47549082.html
    #1173 i www.familjeliv.se/Forum-5-163/m47557311.html

Visserligen har den som har skrivit inläggen en något arrogant attityd men jämför språket och fundera på om den som skrev inläggen skulle komma på idén att dra in en skottkärra i en matvaruaffär. Men nu ska vi inte bryta mot forumreglerna så det är bäst att jag slutar där.

Det som är mest oroväckande är den attityd som vissa (många) personer har: hur de driver med någon som de uppfattar som "egendomlig" utan att bry sig om den människan...
    Håller med dig! Men du vet folket på fl är felfria och perfekta..

Jag tycker att ALLA i denna tråd driver med egendomliga människor så även TS..
  • Skogsflickan

Kan förstå butikschefen (tvivlar fortf på trådens sanninghalt) men hellre förlorar jag EN kund som vägrar inse saker o ting än att förlora 20 andra kunder...

Tycker bara det är konstigt att efter alla svanar,grannar,badhus m.m,m.m att kommunen inte tillsätter en överförmyndare/personlig assistent/vårdare eller att soc kopplas in för hennes barns skull...

Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.