Inlägg från: Jag bryr mig inte vad ni tycker |Visa alla inlägg
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Du får väl göra en anmälan mot butiken.

Tror jag ska ta med mig släpkärran in på ICA och köpa ett paket jäst.
    Då blir de nog väldigt glada skulle jag tro.

AmandaBrun skrev 2010-08-13 11:50:38 följande:
    Menar du en sån säckkärra eller en släpkärra som man har bak på bilen???
    En sådan där man har bak på bilen.

Nu ska jag vara lite allvarlig. Ts ställ din jävla skottkärra vid cykelstället och ta en kundvagn och lägg ner dina ägg, bröd och smör i kundvangnen.Gå till kassan, betala. Packa ner varorna i en kasse. Gå ut och gå till din skottkärra. Lägg ner varorna i skottkärran och gå sen hem.

Jag blev utslängd från icabutiken bara för att jag köpte ett ciggpaket. Kärringen i kassan hon tyckte jag skulle köpa två paket.GråterFlört

gertie skrev 2010-08-13 17:55:56 följande:
    De kanske tycker att du handlar för lite i förhållande till vad skottkärran rymmer och hur lång tid du spenderar i butiken. Om du fyller skottkärran till bredden med en massa oxfilé och pyntar för det så ska du se att du är mer än välkommen att handla även med skottkärra.
    Leina skrev 2010-08-13 17:59:34 följande:
    Hur kan du tro det?Man får handla hur lite man vill t.o.m gå in i en affär och bara titta på varorna och sen gå ut igen.
    Men skottkärror det kan man glömma att ha med in i affärenan.
    Leina skrev 2010-08-13 18:04:29 följande:
    Och ta skottkärran på bussen då eller
    Då blir hon avstängd från bussarna med.
    ANOF skrev 2010-08-13 18:21:34 följande:
    Det finns ingen annan affär som är på lämpligt gångavstånd. I så fall så måste jag ta med kärran på bussen.
    Skippa skottkärran.
    ANOF skrev 2010-08-13 18:25:21 följande:
    Jag och en granne har vart och pratat med BC i butiken nu och vi har kommit överens om att jag ska ta med lås till kärran så att jag kan låsa den och inte ta med den in i butiken bland varorna.
    Smart, det kunde väl du komma på för länge sedan att du skulle låta skottkärran låsas utanför affären.
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.