Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

SuzR skrev 2010-08-10 08:18:23 följande:
    tyvärr ser det ut som om SD kommer att komma in i Riksdagen...
    Jimmie Åkesson vill göra våldtäkt till en valfråga och som vanligt lägga skulden på allt ont i samhället på invandrarna....
    Att Sverige nu ligger som nr: 2 i våldtäktsligan efter Sydafrika verkar inte bekomma dig? Vad är det för fel på er svenska kärringar? Är det kanske en hemlig dröm att du själv eller en nära anhörig står på tur? 6000 våldtäkter per år bara här, när ska DU reagera? vid 8000 eller 10000?
  • sumpbäver
    Bonanza skrev 2010-08-10 11:04:47 följande:
    Jag menar att Danmark har ett politiskt klimat där man förföljer och hånar och smutskastar muslimer. Det är obehagligt och framförallt absurt eftersom de inte har någon grund för sin förföljelse.
    Hur vet du det?
  • sumpbäver
    SuzR skrev 2010-08-10 16:30:31 följande:
    det glädjande i det är iaf att vi har högst andel fällande domar, men strunt samma min poäng är inte att det begår många våldtäkter, för det vet jag redan att det gör. Min poäng är att SD har en tendens att skylla allt det onda på invandrare, oavsett vad det gäller.
    Att vi har högst andel fällande domar får stå för dig, jag har nämligen läst att det är precis tvärtom. Det spelar heller ingen roll om vi hade haft 100% fällande iom att våldtäkterna stiger varje år. SD skyller inte alls allt på invandrare, dom poängterar noga att många invandrargrupper t.o.m är underrepresenterade i all brottsstatistik, t.ex från vissa asiatiska länder.

Vad som däremot är fakta är att invandrare från typiskt muslimska länder är grovt överrepresenterade i brottsstatistiken. Ju grövre brott ju större överrepresentation (bl.a våldtäkter) All fakta finns att läsa i BRÅs undersökningar. De etablerade partierna skiter fullständigt i alla fakta och lägger bara energin på att försöka förklara bort brotten med en massa svammel.

Jag är inte längre mottaglig för en massa bortförklaringar och bla, blaha om varför det ser ut som det gör. De som fortfarande är för massinvandringen ska personligen åka hem till ett guppvåldtäktsoffer eller en person som blivit grovt rånad och förklara att sådant beror på att gärningsmännen har det svårt och är förtryckta av oss svenskar, så ni får ha lite överséende.

Så länge galenskaperna fortsätter här utan att man ens får höra ett seriöst förslag av de etablerade partierna hur man ska reda ut problemen så röstar jag SD. Finns inget annat alternativ.
  • sumpbäver
    Bonanza skrev 2010-08-10 19:48:07 följande:
    Jag är läskunnig.
    Men så bra. Då rekommenderar jag dig att läsa på politisktinkorrekt.info. Aftonbladets dynga, vilket jag antar du inhämtar informationen från, duger knappt att torka sig i röven med. Sorry, men du har blivit lurad.
  • sumpbäver
    Mummyfied skrev 2010-08-11 08:49:02 följande:
    Är det inte bättre att du länkar en oberoende källa istället om du nu har för avsikt att verka övertygande?
    Ja du, det finns tyvärr inga oberoende källor längre i Sverige. Vill man veta bakgrund och nationaliteter bakom brotten så får man läsa just där.
  • sumpbäver
    Viccy skrev 2010-08-13 07:04:08 följande:
    Jag röstade ja

De har en del bra åsikter och argument som jag vill ska få läggas fram i riksdagen. Jag vill ha in dem, men vet inte om jag ska rösta på dem själv. Korkat - jag vet!

Men jag känner inte hela deras agenda....  Kan man lita på dem liksom....
    Jag litar mer på SD än de andra falska smilfinkarna.
  • sumpbäver
    Viccy skrev 2010-08-13 07:30:14 följande:
    Jag känner också mer för dem, än för andra. Men...
    Inga men, kör hårt Tungan ute Kan det förövrigt bli värre än vad det är nu i Sverige? Svar: Ja, om de etablerade får fortsätta styra utan någon som håller efter dom.

Det aviseras ju redan nu om sänkta pensioner. Brotten stiger i en rasande takt, men man hör inga förslag på åtgärder från de etablerade. Vi ligger t.ex nu som nr: 2 i våldtäktsstatistiken i världen osv. Allt i takt med att invandringen stiger.
  • sumpbäver
    Viccy skrev 2010-08-13 07:43:56 följande:
    I know.

Jag ska tänka på det, men alltså jag känner till och med invandrare som tänker rösta på SD. Så de kan ju inte ha helt fel :)
    Jag med, flera faktiskt.

Läste nyss att det anmäldes ca: 1100 våldtäkter bara i jun-jul, en ökning med 25% mot föregående år. Vad är det som händer i gamla Sverige egentligen?
  • sumpbäver
    sstv skrev 2010-08-13 08:02:51 följande:
    Det är väl inte någon nyhet att fler än infödda svenskar är främlingsfientliga.  Det är ju inte så att VAM helt plötsligt hade rätt när Jackie Arklöv gick med där.
    Ja, det visar lite på nazisternas intelligens. Men vad har VAM med SD att göra? Något jag missat eller?
  • sumpbäver
    Sixxty skrev 2010-08-13 08:10:01 följande:
    Måste bara fråga: Vilken kommun är det och hur många asylsökande handlar det om?
    Tror hon syftade på Södertälje och Irakier.
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?