Rosahjärta skrev 2010-08-12 18:02:18 följande:
Men ja tycker det är bra om SD kommer med. Själv är ja inte främlingsfientlig,tycker de är lite kul.
Men om de är så att deras religion vill ta över mer å mer här i Sverige.Då säger jag stop !
Religion ska inte utövas på det sättet att de vill ta över ett annat folk med makt. Bara för att vissa andra har andra åsikter så kan inte deras åsikter/religion gå ut över det svenska folket. Göra upp i skolor om att griskött inte får serveras , Va fan ?
Om ni inte vill äta griskött är det vegetariska då ! Vi kan inte ta ansvar för era seder/åsikter/religion.
Ni har kommit till vårat land. Anpassa er. Eller håll er religion inom era väggar . Jag tänker då inte anpassa mig pågrund av att ja kanske inte delar samma religion eller åsikter som en person vars förfäder inte ens är födda i detta land.
SD kan allt göra lite nytta. Tänka på landets folk i första hand. å inte bara tjäna pengar på flyktningar som de flesta andra skitpartin gör.
Vilka är landets folk? Det borde ju per defintion vara folket i landet, eller hur?
Sånt larv angående att islam försöker tvinga sig på Sverige. Vem försöker ta över Sverige med makt egentligen?