tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Tack 071020
Tack 071020
Jag finns också på fb lättast att få tag på mig där i fall det är något, eller bara vill bli min vän
[email protected]
Funderar fortfarande om jag kan följa med på lör, ska nämligen iväg på söndag kanske och har inte varit en lugn helg nu på ett tag!
Jag vill få tillbaka min ork den är som bortblåst!
Julbakningen passar bäst på en helg för mig annars måste jag ta med de större barnen. Onsdagar kan också funka beror på hur det ser ut för mannen, han läser och de ska ut på praktik och det akn vara i nov/dec så vet inte. men åker helst utan de större barnen.
Sedan är det ju det att jag vet inte hur jag mår eller hur tösen är eller om jag ens går över tiden
Men från lördagen den 13/11 borde jag kunna och söndagen 14/11. Eller så blir det kasnke bäst för mig lördagen den 20/11. Får ju tänka lite egoistiskt med tanke på jag eventuellt får en nyfödd i nov(beräknad 2nov) så ser det ut för mig Även sön den 28/11 borde funka.
Kan inte kopiera så någon som kan får gärna göra mitt jobb
Och det blir såfall med 1 barn 1 mån...ifall hon nu vill komma i tid
Jag hoppar den träffen med bion, kan inte sitta så länge och så trångt just nu.
Sedan middagen hoppar jag också hoppas ni inte tycker jag för tråkig Men kroppen är inte som den ska vara och klarar nätt och jämt att fixa här hemma...