• Edda2

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Tack 071020

• Edda2

Jag finns också på fb lättast att få tag på mig där i fall det är något, eller bara vill bli min vän

[email protected]  

Funderar fortfarande om jag kan följa med på lör, ska nämligen iväg på söndag kanske och har inte varit en lugn helg nu på ett tag!
    Jag vill få tillbaka min ork den är som bortblåst!

• Edda2
    Mainstage skrev 2010-10-14 12:06:52 följande:
    När de gäller julbaket måste jag fråga om ni tänkt er med eller utan barn?
    Så jag vet hur jag kan eller inte, satt och tänkte på det innan idag.
    Känner lika dant, fast skulle jag fortfarande vara gravid så kommer jag utan barn annars måste jag få med tösen.
  • Edda2
    maddlyn skrev 2010-10-14 14:05:14 följande:
    Ang barn på julbaket så spelar det inte mig någon större roll, men det hade varit rätt bra att veta hur många som måste/vill ta med sig barn så vi har koll på hur många vi blir. Sen kanske jag får berätta att vi inte har så mycket roliga leksaker om där nu är någon som ska ha med lite större barn, erinny var här och lekte med sina två varav den ena är 3 och hon frågade efter kritor och annat som tråkiga jag då inte hade. Novalii leker mest med plastbunkar och köksredskap haha. Alla är självklart välkomna iallfall och ni som går i väntans tider och kanske föder snart och vill komma så är det ju en självklarhet att nyfödingarna ska med.
    Jag kommer inte ta med mina stora barn! ja det beror på om du inte behöver ha något rivet eller så De skulle inte klara av att vara "snälla"  och bli uttråkade undertiden vi bakade mm. Men har man en liten så är det lite lättare eftersom de sover,kissar/bajsar och äter typ haha. Sedan vet man ju aldrig hur hon blir.

Det var i sjöbo du bodde? hur är förbindelsen där med bussen från lund? de är väl rätt ok i allafall på en lördag?
    För jag tar tåget till lund och tar bussen därifrån sedan.
    Kan visserligen fråga mannen då vi var separerade så bodde han i vollsjö så  då åkte han ju bussen in till lund mycket och från.
  • Edda2
    erinny skrev 2010-10-14 14:57:24 följande:
    bussen går väl en gång i halvtimmen även en lördag. Den stannar på centralen i lund och sen hoppar man av på busstationen i sjöbo.. Den stannar i stort sett utanför maddlyns ytterdörr:)
    Jo jag vet vart bussen går har åkt några ggr, men kom inte ihåg hur det gick på en lördag.
  • Edda2

Julbakningen passar bäst på en helg för mig annars måste jag ta med de större barnen. Onsdagar kan också funka beror på hur det ser ut för mannen, han läser och de ska ut på praktik och det akn vara i nov/dec så vet inte. men åker helst utan de större barnen.

Sedan är det ju det att jag vet inte hur jag mår eller hur tösen är eller om jag ens går över tiden

Men från lördagen den 13/11 borde jag kunna och söndagen 14/11. Eller så blir det kasnke bäst för mig lördagen den 20/11. Får ju tänka lite egoistiskt med tanke på jag eventuellt får en nyfödd i nov(beräknad 2nov) så  ser det ut för mig Även sön den 28/11 borde funka.

Kan inte kopiera så någon som kan får gärna göra mitt jobb
    Och det blir såfall med 1 barn 1 mån...ifall hon nu vill komma i tid

• Edda2
    Kan inte kopiera och citera funkar inte heller så jag får med datum.
    Så kan någon snäll själ sätta mig på dessa datum.

13/11-lör
    14/11-sön
    20/11-lör
    28/11-sön

Kommer ha med 1 barn förhoppningsvis

Hur ska vi göra med ingredienserna? ska vi lägga ihop eller ta med var för sig eller hur ska vi göra?
    Tänkte mest ocksåe eftersom jag åker buss/tåg så vill jag veta om jag måste ta med något och vissa saker som magarin/jäst mm är kanske inte så smidigt att ta med där.
  • Edda2
    vackert udda skrev 2010-10-18 13:24:10 följande:
    Jag har också funderat på ingredienserna... Om det inte är för mycket begärt av maddlyn så kanske det hade vart lättast om hon handlade in allt och att alla delade kostnaden rakt av? Känns som om det skulle vara lättast eller vad tror ni? Vi skulle kunna göra en lista här på forumet med vad som behövs i god tid innan vi ska träffas i så fall.

Eller har ni något bättre förslag? Så smidigt som möjligt känns iaf bäst tycker jag Skrattande
    Tack för du la in mig

Jo en kan ju lägga ut sålänge också såklart och sedan kanske det är bra att veta vad vi ska baka?
    Annars får vi kanske gå och handla när man väl har kommit men det blir kanske också lite stök med det om man är många och ska gå i affär mm?
  • Edda2
    ÅzaLu skrev 2010-10-19 20:39:59 följande:
    ok men det är inte så farligt.... jag är inte allergisk mot jordnötter men ska döremot inte äta dem iom jag har allergi mot andra nötter.... men att dem finns i huset är lugnt för min del =) fast dem behöver ju inte stå framme :P
    Hur är det med mandelmassa? det är ju också nötter och brukar finnas i julbak beror såklart på vad man gör...
    Men så man är på säkra sidan.
  • Edda2

Jag hoppar den träffen med bion, kan inte sitta så länge och så trångt just nu.
    Sedan middagen hoppar jag också hoppas ni inte tycker jag för tråkig Men kroppen är inte som den ska vara och klarar nätt och jämt att fixa här hemma...

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!