Inlägg från: vackert udda |Visa alla inlägg
  • vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

sylwester skrev 2010-10-15 22:45:13 följande:
    hej hej! jag bor i nordöstra skåne och söker sköna tjejkompisar. ser att det är massor med poster i denna tråd och att ni ska träffas för julbak osv, kul! var bor alla och kan man hänga med på någon grej om det känns bra? :)
    Hej och välkommen till oss!

Du kan adda mej på FB om du vill och även gå med i vår grupp där som heter "Skånetöser". I den gruppen uppdaterar vi våra olika träffar och kan lättare ha lite översikt på alla från denna tråden :)

amigo_amstaffen@hotmail.com
    ♥ Vår älskade lilla tjej har BF Julafton 2010 ♥
  • vackert udda
    Julbaket, datum:

lördagen den 6/11

söndagen 7/11

torsdagen 11/11

lördag 13/11

söndagen 14/11

onsdag 17/11
    vackert_udda

lördag 20/11
    vackert_udda

tisdagen 23/11
    vackert_udda

söndag 28/11
    vackert_udda
  • vackert udda

Det räcker väl om man skriver sitt alias om man kommer ensam och typ "+ 2 barn" eller liknande om man ska ha med sej barn? Blir lite kluddig lista annars kanske Tungan ute Iaf, jag har satt in dej norgesessan, dubbelkolla gärna så att jag inte skrivit in nåt som är fel!

Julbaket, datum:

lördagen den 6/11
    norgesessan

söndagen 7/11
    norgesessan

torsdagen 11/11

lördag 13/11
    norgesessan

söndagen 14/11
    norgesessan

onsdag 17/11
    vackert_udda

lördag 20/11
    vackert_udda
    norgesessan

tisdagen 23/11
    vackert_udda

söndag 28/11
    vackert_udda
    norgesessan

• vackert udda
    Julbaket, datum:

lördagen den 6/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1

söndagen 7/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1

torsdagen 11/11

lördag 13/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1
    Gardrobsblomma (+1)

söndagen 14/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1
    Gardrobsblomma (+1)

onsdag 17/11
    vackert_udda

lördag 20/11
    vackert_udda
    norgesessan
    nettan87+1
    Gardrobsblomma (+1)

tisdagen 23/11
    vackert_udda

söndag 28/11
    vackert_udda
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1
    Gardrobsblomma (+1)
  • vackert udda
    Edda2 skrev 2010-10-18 12:59:25 följande:
    Kan inte kopiera och citera funkar inte heller så jag får med datum.
    Så kan någon snäll själ sätta mig på dessa datum.

13/11-lör
    14/11-sön
    20/11-lör
    28/11-sön

Kommer ha med 1 barn förhoppningsvis

Hur ska vi göra med ingredienserna? ska vi lägga ihop eller ta med var för sig eller hur ska vi göra?
    Tänkte mest ocksåe eftersom jag åker buss/tåg så vill jag veta om jag måste ta med något och vissa saker som magarin/jäst mm är kanske inte så smidigt att ta med där.
    Jag har också funderat på ingredienserna... Om det inte är för mycket begärt av maddlyn så kanske det hade vart lättast om hon handlade in allt och att alla delade kostnaden rakt av? Känns som om det skulle vara lättast eller vad tror ni? Vi skulle kunna göra en lista här på forumet med vad som behövs i god tid innan vi ska träffas i så fall.

Eller har ni något bättre förslag? Så smidigt som möjligt känns iaf bäst tycker jag Skrattande
  • vackert udda
    Edda2 skrev 2010-10-18 13:30:07 följande:
    Tack för du la in mig

Jo en kan ju lägga ut sålänge också såklart och sedan kanske det är bra att veta vad vi ska baka?
    Annars får vi kanske gå och handla när man väl har kommit men det blir kanske också lite stök med det om man är många och ska gå i affär mm?
    Ang. vad vi ska baka, lite förslag: 

1) Ett recept/person? Om alla bestämmer ett recept var så borde väl alla bli nöjda och glada? ;)

2) Alla väljer ett recept var utöver de "självklara" som lussebullar och pepparkakor, alltså ett recept för varje deltagare plus lussebullar och pepparkakor?

3) Alla lägger upp alla sina receptförslag t.ex. "saffranslängd", "rocky road" och "apelsintryffel" och sen får vi helt enkelt rösta fram ett bestämt antal av alla förslagen.

Sen får vi väl också fundera ut hur mycket av allt som behövs, alltså hur många laddningar av t.ex. lussebullar ska bakas? Hur många bullar per person vill folk ha med sej hem etc? Själv vill jag iaf ha med mej lite hem, inte bara baka och äta på plats - jag räknar med att kunna spara lite att ha under advent här hemma Flört Vad tycker ni vänner?
  • vackert udda
    SagasMamma090710 skrev 2010-10-19 23:30:27 följande:
    hej!Om ni vill vara med i en mammagrupp som är nystartad kolla in:
    www.familjeliv.se/Forum-3-43/m55067666.html

Första träffen är på torsdag:)
     Varför går ni inte med i denna redan väletablerade gruppen istället? Är väl bättre med en stor grupp än en massa små? Tungan ute
  • vackert udda

Är det förresten nån träff inplanerad innan julbaket? Kunde kanske vara kul att träffas innan dess, det ser ju ut att bli den 28/11 och det är ändå ett tag dit. Vad säger ni?

På vår fika i lördags pratade vi lite om att mötas hemma hos nån, kanske kunde vara trevligt? Mitt hem står öppet för er som vill iaf Skrattande 

Är det kanske nån som vill ses och käka lite god mat tillsammans en kväll? Kanske ihop med våra män (eller fruar)?

Fler förslag välkomnas varmt! Solig

Kramar från en dejtsugen ;)

• vackert udda
    SagasMamma090710 skrev 2010-10-20 00:49:41 följande:
    Jag ska bjuda in dom andra hit då :)

Någon av er som vill komma på en träff på torsdag?Den är i svedala,hos mig.
    Vill ni veta mer hör av er :)
    Gör det, ni är så välkomna! Skrattande

Vi har även grupp på Facebook där vi bl.a. lägger upp kommande träffar så vi alla lätt kan hålla reda på dem. Gruppen heter "Skånetöser" där kan ni ansöka om medlemsskap om ni vill.

Jag har 1,5 h till Malmö så det blir lite kort varsel för mej att åka så långt, men det finns flera i denna gruppen som bor i och omkring Malmö som kanske har lust att träffas hemma hos dej på torsdag. Glad
  • vackert udda

Förlåt, "Skånetöserna" heter gruppen!

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!