tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Ja hoppar gärna på bor i kristianstad är 27 år och har en son på 2 år. Har bara bott här i drygt 3 år snart så känner inte såå många men vänner kan man aldrig få för många av
Ja hoppar gärna på bor i kristianstad är 27 år och har en son på 2 år. Har bara bott här i drygt 3 år snart så känner inte såå många men vänner kan man aldrig få för många av
skånes djurpark låter ju som en kanon idé o ses på om man får ha med sin 2 årige buse är ensamstående så inte lättaste att fixa barnvakt alltid
har sånt där sommarkort på skånetrafiken så man åker ju gratis buss tåg/buss går de från kristianstadshållet. kommer hej ihåg vart man ska byta. Ska dit i veckan så årkskort kommer ja fixa då Ni som bor nära mitt håll ja ses gärna om ni vill ses innan aug. men vi är påt i aug. Bara så ni vet att de kommer säkert vara fuuullt med vagnar på bussen så man får vara berädd att fälla ihop dem. en kompiis berätta de var 15 barnvagnar på en buss om man åker från kristianstadshållet med byte i hörby eller om de är höör hehe blandar ihop dem.
Vi har ju en stoooor lekplats här i kristianstad i tivoliparken där man även får grilla ju tåget stannar ju bara 5 min därifrån med.
Såg nu att de är min barnfria helg som ni skrev in. datumen
Hehe sorry men vi kan följa med Sonens pappa får han på eftermiddagn kvällen ändå så vi kan följa med.