Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Ja hoppar gärna på bor i kristianstad är 27 år och har en son på 2 år. Har bara bott här i drygt 3 år snart så känner inte såå många men vänner kan man aldrig få för många av

• sonen08

skånes djurpark låter ju som en kanon idé o ses på om man får ha med sin 2 årige buse är ensamstående så inte lättaste att fixa barnvakt alltid

• sonen08
    vackert udda skrev 2010-07-19 09:33:49 följande:
    Nu är vi 17 st tjejer! Glad

Vad tycker ni, ska vi försöka med en träff redan i Augusti så att det inte rinner ut i sanden?
    Vilka veckodagar passar er bäst, jag tänkte att kanske lördagar eller söndagar passar de flesta, vad tror ni?

Vad är ni sugna på att göra? 

Förslag vi fått in:

* Träffas ute och grilla

* Mötas på Skånes Djurpark (eller kanske annat liknande ställe?)

* Träffas i någons trädgård

* Träffas vid ett lättillgängligt fik 

Är det nån som kanske har förslag på en bra grillplats, ett bra fik etc? Skriv det gärna här!
    Sen får vi väl försöka komma överens, antar jag ;)
    Det är kanske svårt att få med alla men det hade ju vart det roligaste! 

Jag ska göra mitt bästa för att organisera upp en bra träff, men blir jätteglad om ni hjälper mej med förslag på platser, aktiviteter och era åsikter! Skrattande 
    Ja har hört om nån stooor lekplats med grillplats här i skåne men kommer aldrig ihåg namnet... minns ej vart den ligger.. Har tyvärr ingen bil så kan bara ta mig fram med buss/tåg.. vi är lediga fram till den 18 aug innan sonen börjar på dagis igen Vi är ju rätt många som bor nära varandra med i denna delen av skåne med
  • sonen08
    Hobbysömmerskan skrev 2010-07-19 09:45:06 följande:
    Lördag eller en söndag låter bra. Har ingen Som kan vara barnvakt, och sambon jobbar hela dagarna. Ett förslag är andra helgen i augusti den 14 eller den 15 kanske? Skånes djurpark låter bra och om jag inte minns fel så finns det väl grillplatser att tillgå där. Bara en tanke att det kan vara gott med mat under dagen och alla kan ju ta med det de tycker om och ingen behöver hålla reda på alla ev allergier. Ett förslag bara
    låter kanon och så kan barnen med härja fritt
  • sonen08

har sånt där sommarkort på skånetrafiken så man åker ju gratis buss tåg/buss går de från kristianstadshållet. kommer hej ihåg vart man ska byta. Ska dit i veckan så årkskort kommer ja fixa då Ni som bor nära mitt håll ja ses gärna om ni vill ses innan aug. men vi är påt i aug. Bara så ni vet att de kommer säkert vara fuuullt med vagnar på bussen så man får vara berädd att fälla ihop dem. en kompiis berätta de var 15 barnvagnar på en buss om man åker från kristianstadshållet med byte i hörby eller om de är höör hehe blandar ihop dem.

• sonen08

Vi har ju en stoooor lekplats här i kristianstad i tivoliparken där man även får grilla ju   tåget stannar ju bara  5 min därifrån med.

• sonen08

Såg nu att de är min barnfria helg som ni skrev in. datumen

• sonen08
    erinny skrev 2010-07-19 12:25:17 följande:
    15 vagnar?! Det får nog bli bil för vår del.. Tänkte mest på barnen för de älskar att åka buss. Går inte tåget mellan lund och kristianstad genom höör?
     en vild chansning bara..
    fast de var en dag när de var dåligt väder då passar de flesta på att åka till djurparken för att de är bäst djurparksväder.
  • sonen08
    vackert udda skrev 2010-07-20 22:00:56 följande:
    UPPDATERAR:

Bestämd aktivitet:

* 14 augusti kl 12 - Skånes Djurpark med grillning, alla tar med eget att grilla. Barn är självklart välkomna!

Deltagare: vackert udda, sonen08, goding87, erinny, EllaAnette, 071020, mamsin och SaraKlippan.

Skrattande Anmäl dej gärna till denna aktivitet, vi ska försöka samåka en del också ifall nån har problem att ta sej till djurparken.
    kan som sagt inte då eftersom ja är barnfri.
  • sonen08

Hehe sorry men vi kan följa med Sonens pappa får han på eftermiddagn kvällen ändå så vi kan följa med.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!