• Shasti

Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?

Så kul med en kategori för oss "gamlingar"! Finns det någon runt 40 med barn i 2-årsåldern som vill träffa nya kompisar för både barnen och de vuxna? Jag är 41 och har en tjej på 2 år.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 20:13
    Dottern har nu fyllt 3 och jag 42, men ts gäller fortfarande . Vi finns i Stockholm och Södermanland.

• Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?
  • Stora Havet

Halloj,

Jag är 40 år och har en son på två år. Skulle vara jättekul å snackas lite och även träffas . VIlken stad bor du i? Själv bor jag i Stockholm.

Mina kompisar är antingen singlar eller har stora barn, vore därför kul med någon liten kompis till sonen.

• Shasti

Vad kul! Jag finns också i Stockholm, pendlar mellan Stockholm och Nyköping där dotterns pappa bor.

• mandelblomma

43 och har två tvååringar - eller snart två år- har också en 17 och en 14 åring.

• Shasti

Va kul! Vill ni ordna en "gamlingsträff"/lekträff med barnen, i stockholmstrakten? VISAMÅ, vi kan väl ordna en egen träff i Nyköping? Vore kul. Går din tjej på dagis? Vi brukar gå på öf kyrkis i S:t Nicolai när det är öppet. Min tjej går inte på dagis ännu.

• VISAMÅ
    Shasti skrev 2010-07-15 10:19:24 följande:
    Va kul! Vill ni ordna en "gamlingsträff"/lekträff med barnen, i stockholmstrakten? VISAMÅ, vi kan väl ordna en egen träff i Nyköping? Vore kul. Går din tjej på dagis? Vi brukar gå på öf kyrkis i S:t Nicolai när det är öppet. Min tjej går inte på dagis ännu.

Hon börjar nu i augusti förhoppningsvis ska vi klara oss med 15 tim/v allmänförskola (jag jobbar halvtid). Till S:t Nicolai har vi inte varit, går här i kyrkan i byn. Vilka dagar kör dom i Nicolai, jag kommer att vara ledig onsdagar och vissa förmiddagar. Kunde vara kul och komma iväg nån dag när vi är lediga. Nu har vi sommarlov förstås fram till skolan början den 23 aug.

• Shasti
    VISAMÅ skrev 2010-07-15 11:54:31 följande:

Hon börjar nu i augusti förhoppningsvis ska vi klara oss med 15 tim/v allmänförskola (jag jobbar halvtid). Till S:t Nicolai har vi inte varit, går här i kyrkan i byn. Vilka dagar kör dom i Nicolai, jag kommer att vara ledig onsdagar och vissa förmiddagar. Kunde vara kul och komma iväg nån dag när vi är lediga. Nu har vi sommarlov förstås fram till skolan början den 23 aug.

Bor ni på Arnö? Vi håller till i Fågelbo, ganska nära centrum. I S:t Nicolai har de öppet måndagar 9-12 onsdagar 13.30-16 och fredagar 9-12.
    Ja, vi har också tänkt skola in vår tjej i augusti, får väl se hur det går. Det är lite struligt eftersom hon bor varannan vecka på 2 orter.
Svar på tråden Någon omkring 40 med barn i 2-årsåldern?