Jag längtar till jul!!!
Ja verkligen, förstår inte varför förra årets julvärdar ens tacka JA när de inte ens ville göra jobbet.. jävligt konstigt att SVT ändå lät dem hållas
Ja verkligen, förstår inte varför förra årets julvärdar ens tacka JA när de inte ens ville göra jobbet.. jävligt konstigt att SVT ändå lät dem hållas
Här kom det några ynka snöflingor, kanske skulle prova snödansen
Brukar en produkt få skjuts av att bli utnämnd till årets julklapp? Själv har jagnog aldrig gett bort årets julklapp.
Idag var det minusgrader (precis under nollan) när vi vaknade. Då vi bor precis vid havet (Östersjön, en kranskommun till Stockholm) så är det så jäkla rått ute! Längtar efter att isen lägger sig!
Har skapat en mapp för "Julmusik" på Spotify så alla olika julspellistor hamnar på samma ställe. Älskar att kunna göra mappar istället för egna spellistor.
Hur välorganiserat är Spotify hos er? Jag har (nu) fyra huvudmappar:
*Julmusik
*Sagor
*Barn
*Mitt namn
Och sen finns det undermappar under min egen mapp och även under barnens mapp. På min är det A-Ö där artister sorteras in och sen har vissa artister egna mappar med flera album.
I helgen ska vi ta bort cyklarna från verandan och sätta upp ljusslingorna runt stolpen.
Nu är det snart bara en månad kvar till jul. Har handlat barnens första julklapp, ishockeyspel från Stiga Så svårt i år att komma på vad de ska få
I år har jag förresten hittat alldeles för många bra recept på julgodis så familjen har gemensamt beslutat att droppa dotterns lördagsgodis fram till jul och istället göra en liten sats julgodis varje lördag. Start nästa vecka!
Haha! Vi skaffade Spotify Family (eller vad det heter) där man kan ha flera abonnemang kopplade till samma grund just för att sambon tröttnade på att jag har "flera 100" spellistor och att han aldrig hittade det han ville lyssna på Det bästa vi gjort!
Rimfrost och det sista fixet med paketkalendern idag. Och julgardinerna är uppe.
Rimfrost och det sista fixet med paketkalendern idag. Och julgardinerna är uppe.
Nu har vi bakat sju ton pepparkakor, som ska räcka en månad. Det luktar jul i hela huset! Lussebullarna tar vi på söndag. Har också smakat styggelsen skumtomteläsk....urk. Till och med maken("en kaka kan aldrig vara för söt"-mannen) blev sockerskadad. Läsken smakade inte heller skumtomtar, däremot ferraribilar.
Vad gör ni alla imorgon på 1 advent :)?