Inlägg från: lollsanT |Visa alla inlägg
  • lollsanT

Jag längtar till jul!!!

Zorba1980 skrev 2011-10-17 15:22:39 följande:
    Mium: det kan man verkligen undra. Men bor i Bålsta, mellan Stockholm & Uppsala. Jobbar i Järfälla så man tycker ju att jag borde lyckats!
    Haha, vilket sammanträffande. Jag är därifrån
  • lollsanT
    Zorba1980 skrev 2011-10-18 07:55:22 följande:
    Ibland är världen bra liten . Fast då borde du ju veta vart man kan hitta julmust

"Tyvärr" så har jag flyttat därifrån och bor numera i Gävle. Här är de lika sega på att få fram julmusten
  • lollsanT

Idag fick jag hem julgardiner till allrummet. Nu är det bara 2 rum kvar

Hittade apotekarnes julmust på Konsum idag!!! *mumma* 

• lollsanT
    bustösen skrev 2011-10-21 10:22:30 följande:
    bara fem veckor kvar till första adventhelgen =) 

adlibris here i come, dags att fixa julklappar till stora sonen och mamma, harry potter och rickard wolf har de önskat sig =)  

Om 5 veckor ska hela huset vara julpyntat med andra ord
  • lollsanT

Idag har jag fått hem lillsyrrans julklappar, en julklapp till lillbrorsan och varit iväg och köpt en julklapp till maken Mammas julklapp är beställd så inom någon vecka är även hon klar. Förhoppningsvis kommer ett litet paket ytterligare idag eller på måndag med julklappar

• lollsanT
    bustösen skrev 2011-10-21 13:45:48 följande:
    japp

rickard wolfs bok som mamma ville ha var inte så dyr, så det blev boken om emma jangestig och en bok av lasse eriksson med, vet att hon kommer gråta ögonen ur sig när hon läser om max och saga så boken av lasse är lite mer humoristisk och lättläst, kan ju inte bara ge henne böcker som får henne gråta!  kan verkligen rekommendera att köpa böcker på nätet, fraktfritt och faktura utan extra avgift, så får man böckerna nästan hela vägen hem också. det är ju smidigt om man vet vilka böcker man ska ha, annars brukar jag föredra att känna lite på böcker jag köper =) 

Ah trevligt Genom mitt fack har jag dessutom 5% rabatt på alla böcker jag köper via adlibris
    Brukar föredra att handla det mesta i butik men är man gravid i v 39 så får man fuska lite  
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!