Inlägg från: GossipGirl |Visa alla inlägg
  • GossipGirl

Jag längtar till jul!!!

Haha, hur blev det där då!? Råkade nog trycka posta istället för infoga bild... Som perfektionist så stör det mig jättemycket - att inlägget blev så fult menar jag. Men men, hur som helst. En Christmas Eve, en Christmas wreath och en Winter wonderland blev det iaf. :) :) 

• GossipGirl

Vilken bra idé! Då ska jag se till att lägga en önskning bland mina också, det kommer garanterat vara uppskattat med lite tips. :)

Jag har redan (i smyg) börjat googla julgrejer och sånt. Nu när vi är på "rätt" sida halvåret så tycker jag det är legitimt, haha.  

• GossipGirl

64:-!? Rena rama rånet. Hann aldrig lägga någon beställning igår men det kanske var bra. Med en sån frakt tjänar man ju nästan ingenting på att det är rea... :(

• GossipGirl
    har 2 vill ha 3 skrev 2012-07-03 19:45:49 följande:
    Åhh vart har du köpr dom ljusen med juldofter ???jag vill ha...!!!
    www.yankeecandle.se Tycker de känns seriösa och har beställt därifrån tidigare.Tror dock att man kan hitta någon billigare återförsäljare om man googlar "yankee candle" bara.
  • GossipGirl
    ems87 skrev 2012-07-05 16:33:53 följande:
    Åh, jag har fått lite jullängtan! Igen :)

Tur att jag har lite julbroderier att fixa med, men till Panduro ska jag minsann!

Så längtar jag till hösten. Jag tycker faktiskt inte om sommaren så mycket, den är så varm och jag tål inte värmen nåt vidare. Alla klagar på vädret, jag tycker det är gött när det regnar och är kallt. Snart är det höst ;)
    Haha, åh mysigt! Själv tycker jag väldigt mycket om sommaren och försöker njuta av solen så gott det går, men jag måste erkänna att jag också tycker det är riktigt mysigt när det är dåligt väder vissa dagar. Får höstkänsla då. Jag älskar alla årstider, men hösten ligger nog i framkant... ;)

Det är rätt ovanligt att folk säger att de inte tycker sommaren. När jag pratar någonting om julen här hemma och får någon kommentar om att det dröjer länge (i all välmening för att leva här och nu) så talar jag minsann om att det finns folk som under hela vinterhalvåret går och längtar efter sommaren vilket ju egentligen är precis samma sak. Inget av det borde vara "mer okej". Alla är vi olika. :)
  • GossipGirl

Känns inte som att det här vädret gör det hela bättre... Idag är det riktigt ruskigt höstväder här och jag satt med tända ljus till frukosten. Var tog sommaren vägen?!

Går in på Styleroom och kollar julbilder istället.  

• GossipGirl

Härligt! Och nästa torsdag är det bara 4 månader kvar till första advent. Det är adventstiderna som är de bästa tycker jag. 

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!