Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

molly50 skrev 2019-10-06 19:57:17 följande:
    Haha! Ja,precis! Sen är det väl,i och för sig,inte så lätt att spå vädret så pass lång tid framåt.
    Det är inte så lätt.
  • Nandez
    Rödtjärnens Anna skrev 2019-10-07 10:24:40 följande:
    Vi har haft underbart höstväder hela helgen. Hela familjen har varit ute i skogen fredag, lördag och söndag. Det finns inget mysigare än att dricka kaffe och äta mackor i solskenet i en skogsglänta.
    Idag är det -4, mulet och frost.

I lördags gick vi och tittade efter julgranar. Fann ingen som passade. Men det måste ju finnas, annars får vi väl sno fyra eller fem stycken från någon granne ;)
    Min tvååring sa plötsligt i går "God Jul".. lite tidigt, men det är ju bra att han börjar öva på att säga det :)
    Låter härligt
  • Nandez
    AniieeHär skrev 2019-10-07 21:03:28 följande:
    Polkagrisglass och pepparkakschoklad inhandlat, att förtäras till några avsnitt Pelle Svanslös, som jag ska engelsktexta åt en kompis.
  • Nandez
    HejsanJenny skrev 2019-10-08 19:14:32 följande:
    Jag köpte just julmust på Coop : -)
    Åh, vad gott
  • Nandez
    AniieeHär skrev 2019-10-08 19:51:15 följande:
    Pepparkakschokladen tog slut Gråter

Idag hittade jag något som i  princip är tvärt om - Pepparkakskulor doppade i choklad, från Göteborgskex. Hade inte pengar på mig att köpa, men det ska göras snarast.
    Vad gott
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-10-09 08:36:53 följande:
    Åh,då ska jag titta om det har kommit hit också.  smile1.gif

Det lät gott.  smile1.gif
    Hoppas att det finns hos dig med
  • Nandez
    Rödtjärnens Anna skrev 2019-10-09 10:36:46 följande:
    Jag och min lille Nisse har haft mysförmiddag. Fika med pepparkakor och satsumas och sett på Pippi Långstrump firar jul.
    Mysigt
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-10-10 12:27:27 följande:
    Ja,jag ska ta och gå ner till affären och titta. Så snart jag piggnat på mig.
    Har åkt på en dunderförkylning så idag blir det bara att vila framför brasan under en filt och titta på tv. Kanske med en kopp choklad. smile1.gif
    Håller tummarna

Krya på dig.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!