Jag längtar till jul!!!
AniieeHär skrev 2019-09-04 18:32:17 följande:
Jag bara måste... jag blev så jäkla imponerad av företaget jag valde att köpa värmeljushållare av. Det här händer mig inte ofta.Beställde 5 värmeljushållare med vintermotiv (present som tillägg till doftljuskalendrarna till de som ska få). Blir lite osäker eftersom summan inte stämde ink frakt som jag trodde det skulle vara men det stod även på sidan att det är fraktfritt över en viss summa och det var lite otydligt om det gällde internationellt eller ej.
Betalar med mitt i Sverige typ hopplösa Maestrokort. Funkar utmärkt.
Får ett mail 1 timme senare som är klart skrivet av en riktig person att det blivit fel, de har missat att ta fraktkostnaden för internationell frakt. Frågar om jag är villig att betala den, vilket jag självklart är.
Ytterligare 3 timmar senare får jag ny mail med länk till betallösningen med endast fraktkostnaden.
20 minuter senare får jag bekräftelse från företaget att betalningen gått igenom och att orden börjar packas.
2 timmar efter det, ny uppdatering att paketet skickats från deras lager och ett kollinummer att spåra.
Customer Service i sitt Esse.