Inlägg från: bustösen |Visa alla inlägg
  • bustösen

Jag längtar till jul!!!

jag kommer vara gravid i vecka 25 på julafton, med tredje barnet, så jag antar att jag får börja leta efter en mammaklänning eller en klänning i rymlig modell. Ska dessutom på bröllop i början av december så en klänning man kan ha vid båda tillfällena vore ju bra =) 
    såg en klänning på åhlens som jag ska kika lite närmare på

• bustösen
    vildaungarnasmamma skrev 2011-11-01 08:45:29 följande:
    Målade klart vardagsrummet igår, och när allt är färdigt säger sambon: ska vi inte hänga upp julgardinerna med?
    Gissa vem som blev glad
    Så nu har vi julgardiner i vardagsrummet och i matsalen
    Och idag kommer adventsljusstakarna upp.
    1 november får jag börja och det är det idag
    åå så mysigt!! =) blir lite avis,  men 1a advent "får" jag börja och det är ju inte jättelångt dit 
  • bustösen
    Pigelinen skrev 2011-11-01 12:48:05 följande:

Tog en bild av lekksakerna, 145kr blev det totalt, sorry.. ;) Hon leker affär och doktor dagarna i ända just nu.

Någon som vet några bra kritor som INTE färgar av sig på händer osv??? De hon fick när hon fyllde år blir jättekladdiga.
    ser jätteroliga ut =) den affären råkar inte ligga vid skopunkten och br i knalleland? har hört att det öppnat en ny affär där  men har inte varit där än
  • bustösen
    Pigelinen skrev 2011-11-01 12:57:08 följande:
    Näpp den finns i Hjo, 7 mil norr om Jönköping.
    ok =) grattis till fynden iallafall! 
  • bustösen
    littlemisstrouble skrev 2011-11-02 08:46:44 följande:
    kan rekommendera allt i hemmet julspecial, det var nog en av de bättre jultidningarna som kommit i år måste jag säga.

amelia jul ska jag kika i senare idag

Julfreak hehe....
    tack för tipset! =) 
  • bustösen
    Misty W skrev 2011-11-02 11:51:52 följande:
    Kan det inte bara bli 26/11 någongång så man kan börja pynta inför 1:a advent och älskade julen.
    Ligger i soffan och kollar på Leilas jul på tv4play... jag har abstinens!
    Nån som har nått förslag på julklappar till våra föräldrar som ALLTID ställer upp.. Har inte aft ekonomin för att ge dom något vettigt tidigare, nått lite extra..
    vinprovning, chokladprovning, whiskeyprovning, det finns lite allt möjligt att prova på som kan vara skoj om det passar personerna i fråga =) 
  • bustösen
    bustösen skrev 2011-11-02 17:01:07 följande:
    vinprovning, chokladprovning, whiskeyprovning, det finns lite allt möjligt att prova på som kan vara skoj om det passar personerna i fråga =) 
    såg nu att du redan fått tips om det =) 

mer tips: ta ett foto på dig och dina syskon (?) och ge dem en förstoring! det skulle jag som själv är förälder tycka vore jätteskoj att få!  
  • bustösen

såhär blir årets julkort, texten under bilderna säger
    - det var tysken dansken och bellman
    - den var bra!! 

vi vill ha lite skojiga kort =) 

• bustösen
    Pigelinen skrev 2011-11-02 18:45:51 följande:
    Jättefina! Har du gjort själv el beställt färdiga?
    vi har beställt från vistaprint, de hade ganska billigt nu så för 50kort 185kr inkl allt (kuvert, frakt, moms)
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!