Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

Rödtjärnens Anna skrev 2019-09-02 19:13:46 följande:
    Jag har också fått mail om flera adventskalendrar. Känns lite tidigt då det inte ens är riktig höst än, iaf inte där jag bor..
    Här börjar det bli höstlikt redan.
  • Nandez
    AniieeHär skrev 2019-09-02 19:45:15 följande:
    Den billiga skulle kosta nästan 600, har jag för mig. 
    Oj, det var dyrt.
  • Nandez
    Rödtjärnens Anna skrev 2019-09-02 20:26:33 följande:
    Jo höstlikt är det kanske.. Lite gula löv här och där, mörka kvällar och så började älgjakten i dag i mina trakter, det är ett sant hösttecken. Men det är långt till första snön hoppas jag.
    Så är det samt att jag har en dunderförkylning just nu.
  • Nandez
    Rödtjärnens Anna skrev 2019-09-02 20:31:26 följande:
    Jag funderar föresten på en te-kalender i år.. Någon som haft en sån tidigare år?
    Nej, det var något nytt, spännande
  • Nandez
    legomum skrev 2019-09-02 22:42:17 följande:
    Här är det ingen höst alls. Gick i shorts och linne idag. :)

Såg att müslikalendern gick att förboka nu (om den intresserar någon).

Några restauranger har lagt upp om julbord och så har jag sett affisher om julkonserter.

Bara några veckor kvar till småpojkarnas kalas sedan... sedan kan ja gå in i julkänslan och börja planera jag med.
    Lyckliga dig
  • Nandez
    Rödtjärnens Anna skrev 2019-09-02 23:54:44 följande:
    Jag tror att det finns både och. Jag har inte bestämt mig för vilken kalender än. Tänkte höra om nån haft en te-kalender förut.

Jag och min gubbe är egentligen kaffedrickare men tar gärna en tekopp på kvällen, men det blir ofta samma te, så jag tänkte att en kalender med te kunde vidga våra vyer lite och vi kunde prova på nått nytt.
    Spännande
  • Nandez
    AniieeHär skrev 2019-09-03 00:11:35 följande:
    En vän hade tekalendern från English Tea Shop något år, minns inte om det var förra eller förrförra. Han var nöjd. Han valde mellan den och en från Teministeriet, så det blir väl den i år kan jag tänka mig.
    Spännande
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-09-03 19:59:59 följande:
    Har börjat få inbjudningar till julmarknader på facebook. Mysigt.  smile1.gif
    Vad kul
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-09-04 08:40:54 följande:
    Ja,det är lite mysigt. man får lite alternativ att välja på nu när julmarknaden här har blivit så dålig.
    Trist att det är så.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!